luni, 10 octombrie 2011

D.S.BOERESCU:ANDREEA MARIN SI MIHAELA RADULESCU NU SUNT DIVE"

D. S. Boerescu:„ Andreea Marin și Mihaela Radulescu nu sunt dive“

http://admin.ziarulring.com/images/upload/vedete/d-s-boerescu-andreea-marin-i-mihaela-radulescu-nu-sunt-dive-434x326.jpg
A fost 12 ani redactor-şef al „Playboy” România, a lansat în showbiz o mare parte din fetele care ţin prima pagină a ziarelor, iar acum se ocupă de proiectul bucatarescu.ro, un site ce strânge la un loc cele trei plăceri de bază ale bărbaţilor: mâncarea gustoasă, băutura bună şi femeile frumoase.

Dintre Andreea Marin şi Mihaela Rădulescu, care vi se pare că întrupează cel mai bine noţiunea de divă?

Amândouă şi nici una. Probabil nici una. Sunt femei deosebite, interesante, cu o frumuseţe specială, realizări profesionale extraordinare, dar divă în sensul absolut nu o văd pe nici una, cum mi-ar fi greu să văd în România un asemenea personaj. Dacă o luăm în sens strict etimologic, „divă” a fost un termen creat pentru a celebra valoarea excepţională a marilor cântăreţe de operă. Divă e, în sensul absolut, Angela Gheorghiu. Este vorba şi despre o anumită acoperire culturală. Nu vreau să le jignesc pe Andreea şi pe Mihaela, dar ele s-au adaptat unui alt gen de cerinţe ale publicului. Între „Surprize, surprize” şi „Duminica în familie” nu e o mare diferenţă, dar între acest tip de emisiuni şi cultura în sens profund s-ar putea să fie o mică diferenţă.

I-aţi propus Andreei Marin să pozeze nud?
A fost foarte interesant. Acum vreo 10 ani ne-am întâlnit cu o ocazie publică şi de-abia se lansase „Playboy” (în România – n.r.). M-a tras deoparte şi mi-a zis: „Să nu mă suni niciodată să-mi propui un pictorial fiindcă am un contract foarte ferm cu domnul Lazarov prin care mi se interzice asta explicit”. Deci, ea a dezambiguizat lucrul acesta din start şi nu i-am propus niciodată să pozeze.

Dar după ce şi-a încheiat colaborarea cu Lazarov?
Îşi crease un anumit tip de imagine pe care ar fi putut fi şi păcat să îl exploateze în direcţia asta a nudităţii, fie ea şi artistică. Ţin minte că eram acum vreo 12 ani, în Deltă, la pescuit, şi stăteam în gazdă la un bătrân lipovean. Era sâmbătă seara şi dintr-odată l-am văzut că sare aşa brusc şi zice: „Încep surprizele!”. Un om la 80 şi ceva de ani! Nu mi-am închipuit în veci că e racordat la fenomenul mediatic. Asta era Andreea Marin pentru anumiţi oameni, o icoană.

„Nu o văd la cratiţă pe Gina Pistol”
Pe care dintre fetele din pictoriale le-aţi vedea la cratiţă?
Să ştii că, de multe ori, când fac pictoriale cu fetele astea, fac şi mici interviuri şi de obicei închei cu întrebarea: „Ce ai vrea tu să mănânci la ultima masă?”. Jumătate spun cartofi prăjiţi şi cealaltă jumătate fructe de mare... Probabil acestea sunt mai trendy. (...) Majoritatea ştie să gătească. Sigur, nu o văd la cratiţă pe Gina Pistol, una dintre cele mai vechi descoperiri ale mele. Dar o văd din ce în ce mai aproape de domeniul acesta pe Nicoleta Luciu.

(Nu foarte) Pe scurt

Descrieţi-mi într-un cuvânt următoarele personaje:

Loredana Groza:
Madonna din punct de vedere al atitudinii şi al modului în care făcea un lucru profesionist până la capăt şi se metamorfoza.

Daniela Crudu: Sunt subiectiv pentru că eu am descoperit-o într-un fel, am lucrat prima oară cu ea şi am realizat nişte lucruri foarte interesante. Cuvântul pentru ea ar fi, cu siguranţă, pictorial.

Bianca Drăguşanu: Aş spune în sens pozitiv: „transformare”. Şi-a propus ceva şi a făcut pe dracu-n patru să obţină acel lucru.

Monica Gabor: Personaj de dramă romantică. Cu ea n-am lucrat pentru că am refuzat. Mi-a fost propusă când încă nu era Monica Columbeanu şi n-am vrut-o. Nu mi-a plăcut, dar nu în sens estetic. Nu mi-a plăcut tot haloul din jurul ei. Poate a fost o greşeală din punct de vedere strategic. (...) Ceva nu m-a atras la ea. Deci, un cuvânt, voi fi maliţios şi voi spune: China.

Niciun comentariu: