joi, 27 octombrie 2011

CATE AFACERI ILICITE CARE CONTRAVIN NORMELOR JURIDICE EUROPEENE MAI TOLEREAZA DIVIZIA ORANGE IN ROMANIA CU FIRME "FANTOMA"??!!!

ORANGE ROMANIA A CONTINUAT SA PIARDA CLIENTI SI VENITURI IN T3

Cum a ajuns Orange sa se bucure de o scadere cu 2% a veniturilor si pierderea clientilor.
O INTREBARE :CATRE JEAN-FRANCOIS FALLACHER CEO-ORANGE ROMANIA:CE FACETI CU “PARTENERII”ORANGE”CARE CAPUSEAZA DIVIZIA ORANGE ROMANIA???!!! SI VA FAC CA SA PIERDETI CLIENTII FIDELI SI PE CEI POTENTIALI???-CATE AFACERI ILICITE CARE CONTRAVIN NORMELOR JURIDICE EUROPEENE MAI TOLEREAZA ORANGE FRANTA IN ROMANIA??!


Orange Romania, liderul pietei locale de telefonie mobila, a raportat pentru trimestrul trei al anului fiscal 2011, incheiat pe 30 septembrie, venituri de 241 de milioane de euro, in scadere cu 2% fata de perioada similara a anului trecut.
Desi in scadere, CEO-ul companiei Jean-François Fallacher a apreciat drept incurajator bilantul, iar rezultatul a bucurat inclusiv grupul. „Tendinta s-a imbunatatit in Romania in mod semnificativ, scaderea fiind limitata la 2%, dupa o scadere de 4,9% in trimestrul doi si o scadere de 6,3% in primul trimestru”, se arata in raportul grupului France Telecom. ,,Ne bucuram ca am obtinut rezultate incurajatoare in trimestrul trei din 2011, atat ca venituri, cat si ca numar de clienti: veniturile totale au crescut cu 3%, iar numarul de clienti cu 1% comparativ cu trimestrul precedent al anului”, a declarat si Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.

Primul trimestru din 2009, prima scadere
Scaderea pentru Orange a inceput din 2009. Iata cum a evoluat situatia financiara a operatorului in ultimii doi ani.
Prima scadere de venit a fost inregistrata in primul trimestru din 2009, atunci cand operatorul a raportat venituri de 264 de milioane de euro, mai mici cu 14,5% fata de perioada similara din 2008. In trimestrul urmator, operatorul si-a accentuat declinul, la 16,7% fata de T2/2008 pana la 267 de milioane de euro, pentru ca in trimestrul trei din 2009 sa obtina venituri de 269 de milioane de euro, cu 22,9% mai mici decat in perioada similara a anului precedent. Operatorul a incheiat anul cu venituri de 1,055 miliarde de euro, cu 19,5% sub nivelul celor din anul anterior, dupa ce in ultimele trei luni ale primului an cu scaderi, operatorul a avut venituri de 255 de milioane de euro, mai mici cu 23,6% fata de anul anterior.
Numarul de clienti a fost insa in crestere in 2009, de la 10,118 milioane in T1 la aproape 11 milioane in trimestrul patru, insa venitul mediu pe utilizator s-a redus pe parcursul aceluiasi an cu 19,2%.
Ritmul de scadere s-a atenuat in 2010
In 2010, operatorul si-a continuat declinul, desi ritmul de scadere s-a temperat, iar numarul de clienti a fost fluctuant. In primul trimestru, Orange a raportat venituri de 237 de milioane de euro, mai mici cu 10% fata de perioada similara din 2009, 247 de milioane de euro in T2, cu 7,4% mai mici decat in T2/2009 si 246 de milioane de euro in T3, cu 8,5% mai mici comparativ cu perioada similara a lui 2009.
In trimestrul patru, scaderea a fost de 4,7%, de la 255 de milioane de euro la 243 de milioane de euro. Pe tot anul 2010 veniturile Orange au scazut sub un miliard de euro, la 973 de milioane de euro, cu 7,8% mai mici decat in anul anterior. Numarul de clienti dupa primul trimestru era de 10,809 milioane de clienti, pentru ca in T3 sa ajunga la 10,398 milioane si sa urce din nou la 10,464 milioane de clienti la sfarsitul anului trecut. ARPU s-a diminuat insa constant, de la 88 de euro in T1/2010 la 83,3 euro in T3/2010, respectiv 83,1 in T4/2010.
In trimestrul unu din 2011, veniturile Orange s-au redus cu 6%, la 222 de milioane de euro, iar in trimestrul doi cu 4,9%, la 235 de milioane de euro. Dupa primele noua luni ale anului, veniturile Orange se afla la nivelul de 698 de milioane de euro, in scadere cu 4,3% de la 730 de milioane de euro in perioada similara a anului trecut. Numarul de clienti era de 10,3 milioane dupa T1 si 10,112 dupa T2. La 30 septembrie, numarul clientilor era in usoara crestere, la 10,184 milioane de clienti, dar cu 2% mai putin comparat cu anul trecut. ARPU si-a continuat insa declinul, de la 82,7 euro in T1 la 81,9 euro in T3.
Orange Romania a continuat sa piarda clienti si venituri si in T3
Veniturile Orange Romania in trimestrul trei din 2011 au totalizat 241 de milioane de euro, in scadere cu 2% de la 246 de milioane de euro in perioada similara a anului trecut, in timp ce numarul de clienti la 30 septembrie era de 10.184.000, cu 214.884 mai putini decat in trimestrul trei din 2010. Fata de trimestrul anterior al anului fiscal curent, veniturile au fost insa in crestere cu 3%, respectiv cu 1% numarul de clienti.
„Tendinta s-a imbunatatit in Romania in mod semnificativ, scaderea fiind limitata la 2%, dupa o scadere de 4,9% in trimestrul doi si o scadere de 6,3% in primul trimestru”, se arata in raportul grupului France Telecom.
4,3 milioane de clienti de broadband mobil
Segmentul de broadband mobil continua sa se extinda, astfel incat cresterea este de 43% pe baza comparativa de la an la an, iar numarul de clienti de broadband mobil a ajuns la 4,3 milioane, potrivit comunicatului operatorului.
,,Ne bucuram ca am obtinut rezultate incurajatoare in trimestrul trei din 2011, atat ca venituri, cat si ca numar de clienti: veniturile totale au crescut cu 3%, iar numarul de clienti cu 1% comparativ cu trimestrul precedent al anului”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.
In trimestrul trei Orange si-a extins portofoliul cu noi optiuni pentru abonamente si terminale, atat smartphone-uri, cat si tablete, precum: BlackBerry Bold 9900, Samsung Galaxy Tab 10.1”. Pentru Serviciul HD voice Orange are 75.000 de clienti.
Programul de modernizare a retelei a continuat, iar Orange acopera in prezent 92% din Transilvania cu retea 3G, iar in Bucuresti ofera cea mai mare viteza la care poate ajunge reteaua 3G, de pana la 43,2 Mbps. Totodata, reteaua de distributie Orange beneficiaza acum de un nou design.
,,Ne dorim ca toti clientii nostri sa fie multumiti de retea, de servicii si de raportul calitate-pret pe care il oferim. In trimestrul trei al anului am continuat sa investim pentru a le asigura acestora cea mai buna experienta la toate punctele de interactiune cu brandul. Vom cauta noi oportunitati de crestere organica prin servicii accesibile si de inalta calitate, continuand in acelasi timp sa investim substantial in retea”, a mai declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.
Venituri si clienti la noua luni
In primle noua luni ale anului, veniturile Orange Romania au totalizat 698 de milioane de euro, in scadere cu 4,3% de la 730 de milioane de euro in perioada similara a anului trecut. Numarul de clienti a fost si el in declin cu 2%.
Rezultatele grupului
La nivel de grup, veniturile in trimestrul trei au scazut cu 2,1%, la 11,28 miliarde de euro, iar la noua luni au totalizat 33,8 miliarde de euro, in scadere cu 1,6%. EBITDA s-a diminuat cu 5,5%, la 3,9 miliarde de euro, in T3, iar la noua luni s-a cifrat la 11,6 miliarde de euro, in scadere cu 5,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Marja EBITDA s-a redus cu 1,4 puncte procentuale dupa noua luni. Cheltuielile au crescut la noua luni cu 7,5%, pana la 3,7 miliarde de euro.

​Operatorul de telefonie mobila Orange Romania avea peste 10,1 milioane de utilizatori in trimestrul incheiat in luna septembrie din acest an, in scadere cu 2,06% (peste 214.000 clienti) comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, insa in crestere cu 1% fata de trimestrul anterior al acestui an, a anuntat joi compania. Lansate in premiera pe piata din Romania, in luna mai 2011, serviciile de voce in format High Definition (HD), disponibile la nivel national pentru apeluri locale, in aria de acoperire 3G au atras pana acum 75.000 de clienti, a mai precizat operatorul.
Directorul Orange Romania: Vom investi intre 500 si 600 de milioane de euro in Romania pana in 2015.
Thierry Millet, CEO al Orange Romania

Orange va investi intre 500 si 600 milioane de euro pana in 2015 in Romania, numai in acest an urmand sa se investeasca in dezvoltarea serviciilor circa 110 milioane euro, a anuntat joi Thierry Millet, directorul executiv al Orange Romania. Operatorul a anuntat si lansarea in premiera pe piata locala a serviciiilor de voce in format High Definition (HD), disponibile la nivel national pentru apeluri locale, in aria de acoperire 3G.
“Cele 110 milioane euro care se vor investi in acest an reprezinta mai mult decat am investit in Romania in 2009 si 2010″, a spus joi Thierry Millet seful Orange cu ocazia anuntarii planurilor investitionale ale France Telecom pentru piata din Romania.
100 de milioane de euro se duc in 2011 in zona rurala, inclusiv in servicii de internet la viteze de 14,4 Mbps

Madalina Suceveanu, directorul tehnic al Orange Romania, a prezentat planurile de dezvoltare ale operatorului pentru piata din Romania in acest an. Aceasta a spus ca 100 de milioane de euro se vor aloca “in modernizarea retelei de comunicatii existente din mediul rural precum si in furnizarea de servicii broadband pt clientii din zonele rurale”.
“Acest proiect va incepe in luna iunie anul acesta, in zona Ardealului, si se va termina la sfarsitul anului 2012. Investitia totala numai in acest proiect va fi de 100 de milioane de euro si va consta in schimbarea tuturor elementelor de retea din zonele respective. Tot ca un detaliu legat de acest proiect, vom lucra cu partenerii nostri Huawei, Alcatel si Cisco, care ne vor ajuta la implementarea tehnica si viteza de internet pe care o vom oferi clientilor nostri inca de la inceput va fi de 14,4 Mbps”, a precizat Madalina Suceveanu.

Niciun comentariu: