luni, 5 martie 2012

VLADIMIR PUTIN:ASTAZI ATI SPUS "DA" RUSIEI MARETE!

Putin: Astăzi aţi spus “DA” Rusiei măreţe

Vladimir Putin, învingător în alegerile prezidenţiale din Rusia, a venit duminică la manifestaţia simpatizanţilor săi reuniţi în Piaţa Manej din preajma Kremlinului, pentru a-şi clama victoria şi a le mulţumi susţinătorilor.
"Vă mulţumesc tuturor celor care aţi spus 'Da!' Rusiei măreţe. V-am întrebat odată 'Vom învinge?'. Am învins!', a spus Vladimir Putin, care a apărut pe scenă însoţit de preşedintele Dmitri Medvedev, aflat la final de mandat. 'Am învins într-o luptă deschisă şi onestă! Vă mulţumesc, prieteni', a adăugat omul forte al Rusiei. El a opinat că scrutinul de duminică a constituit, totodată, un test de maturitate pentru întreaga naţiune rusă. 'Am arătat cu adevărat că nimeni nu ne poate impune ceva. Nimeni şi nimic. Am arătat că oamenii noştri sunt în stare să distingă înnoirea de provocările politice, al căror singur scop este să distrugă ţara şi să uzurpeze puterea", a spus Putin.
Peste 110.000 de simpatizanţi ai lui Vladimir Putin s-au reunit duminică seară în centrul Moscovei, în apropiere de Kremlin, la o manifestaţie de susţinere a liderului forte, care a câştigat preşedinţia Rusiei din primul tur de scrutin.

Niciun comentariu: