marți, 27 martie 2012

MIHAIL BOLDEA VREA SA DEVINA PRIMUL PARLAMENTAR CARE CASTIGA DIN PUSCARIE CA MEMBRU PP-DD!

Aspirațiile lui Boldea: Să devină primul parlamentar care câștigă din pușcărie și membru PP-DD

Mihail Boldea continuă seria declarațiilor exclusiviste din scurta sa expediție din Africa. Acesta și-a propus să devină membru al Partidului Poporului şi să candideze la Parlament din puşcarie, țelul său fiind acela de a deveni ”primul parlamentar urmărit internațional, primul parlamentar care câștigă din pușcărie”.
În cadrul unei intervenții telefonice la postul B1, Mihail Boldea a mărturisit că intenționa să treacă la Partidul Poporului și avea în plan deschiderea unui sediu al PP-DD la Galați.
„Sâmbăta care urmează, trebuia să aibă loc trecerea mea la Partidul Poporului. Nu se mai întâmplă acest lucru fiindcă eu voi merge un pic la pușcărie, eram cel mai periculos parlamentar din Galați și încă sunt singurul care a bătut PSD-ul acolo. Inclusiv cei de la PDL au venit să mă cheme înapoi dar am refuzat și am zis că mă duc la Partidul Poporului. Am să candidez la Parlament dacă ma acceptă cei de la Partidul Poporului cu drag voi candida din partea lor și voi și câștiga, vom avea primul parlamentar urmărit internațional , primul parlamentar care câștigă din pușcărie”, a declarat Boldea.
Mihail Boldea urmează să fie adus în țară de Interpol după ce s-a predat, luni, autorităților române din cadrul consulatului din Capitala Kenyei, Nairobi.

Niciun comentariu: