vineri, 9 martie 2012

COSMIN GUSA PUPINCURISTUL BASIST ESTE NOUL PROPRIETAR AL PETROMSERVICE SI ACTIONAR LA REALITATEA TV SI OTV!

Cozmin Guşă este noul proprietar al Petromservice și acționar la Realitatea TV și OTV

Cozmin Guşă a declarat în exclusivitate duminică seară, într-o ediţie specială a emisiunii "Ultimul Cuvânt" cu Ion Cristoiu, difuzată pe B1 TV, că este acţionar cu 20% la Realitatea TV şi OTV, dar şi noul proprietar al fostei Petromservice.
"La trustul Realitatea Media avem o participare undeva în jurul a 20%. Avem şi 20% din OTV, plus alte licenţe de radio şi televiziune din ţară care aşteaptă să fie reactivate cum ar fi Ziua, sau Gardianul. (...) Am cumpărat acţionarul majoritar de la Petromservice şi împreună cu un partener de-al meu, Maricel Păcuraru, printr-un SRL românesc, în care eu sunt acţionar 50% şi Maricel 50%, eu admistrator unic, am cumpărat acea societate cipriotă care deţine 55% din Petromservice şi în consecinţă suntem patronii Petromservice din această lună", a declarat Cozmin Guşă.
Analistul politic  Cozmin Guşă a declarat pentru Adevărul că tranzacţia a avut loc în dimineaţa de 7 noiembrie, cu câteva ore înainte ca Liviu Luca, Sorin Ovidiu Vîntu şi directorii companiei să fie reţinuţi de procurorii Parchetului General pentru devalizarea societăţii.
Guşă a declarat că PSV Company, fosta PetromService, s-a constituit deja parte în dosarul în care s-a cerut arestarea "lotului Vîntu", pentru recuperarea prejudiciului, estimat la peste 83 de milioane de euro.
Întrebat de reporterii „Adevărul" dacă nu cumva această tranzacţie a fost făcută tot în beneficiul lui Sorin Ovidiu Vîntu, Cozmin Guşă a negat cu vehemenţă. „Sunt numai speculaţii fără niciun fundament. Eu am îngheţat orice comunicare cu Sorin Ovidiu Vîntu de mai bine de un an şi jumătate", spune Cozmin Guşă.

Niciun comentariu: