duminică, 25 martie 2012

CEL MAI "CAUTAT" ROMAN,MIHAIL BOLDEA:"VREAU SA AM PARTE DE O JUSTITIE CORECTA CUM A AVUT BASESCU!"

Declarații-dinamită ale celui mai "căutat" român al momentului
Boldea: "Vreau să am parte de o justiție corectă cum a avut Băsescu"

 

 Boldea: "Vreau să am parte de o justiție corectă cum a avut Băsescu"
Foto antena3.ro
Deputatul "fugar" Mihail Boldea a aruncat în penibil autoritățile române, în frunte cu Traian Băsescu, care s-a grăbit să anunțe glorios unde se află acesta, luând totodată apărarea procurorilor și SRI-ului.
„Să nu mă caute domnul Băsescu, voi veni eu săptămâna viitoare. Acum caut bilet de avion. Vin să-mi ispăşesc păcatele în România, nu să stau fugar”, a anunțat Boldea vineri seară într-o intervenție la Antena 3.
După ce a anunțat presa unde se află, precizând că a plecat legal, parlamentarul, pe care Traian Băsescu s-a angajat să-l caute „și-n gaură de șarpe”, a aruncat săgeți în direcția acestuia, amintindu-i că și el a fost cercetat.
„Eu nu am ştiut de nici un dosar. Nu m-a citat nimeni să mă duc să mă prezint. Domnul Băsescu, atunci când a fost cercetat a avut parte de o justiţie corectă. Acelaşi lucru îmi doresc şi eu, să se respecte justiţia. Îmi doresc să se constate că avizul care a fost dat de Parlament este ilegal, îmi doresc să se constate că au un mandat de arestare în lipsă pentru care eu nu am fost citat”, a declarat deputatul.
Parlamentarul a adus acuzații și procurorilor. "Mi s-au încălcat toate drepturile la apărare. (...) De ce nimeni nu sesizeasă că vărul procurorului Cărare este arestat pentru cel mai mare transport de ţigări din Galaţi. Kovesi a spus nu ştie de transport. Procurorul Cărare este împuternicit să facă verificări de CSAT pe contrabanda de ţigări. Iar Cărare controlează contrabanda cu ţigări la Galaţi. Sunt sute de oameni care spun că procurorul Cărare i-a bătut şi ce se întâmplă? CSM ia plîngerile şi le aruncă la gunoi. (...) şi doamna Kovesi, care a ieşit să facă acum punct electoral cu mine. Doamna Kovesi, atât vă întreb: drept la liberă apărare mai există în România? Iar Codruţ Olaru care a spus: Aa.. Boldea, un golan, îl facem noi!", a acuzat Boldea.

Niciun comentariu: