vineri, 6 ianuarie 2012

"MAREA AFACERISTA" BASISTA IRINA SCHROTTER NU MAI FACE "GHESEFTUL "DE LA JUCU !

Irina Schrotter a dat-o cotită: nu mai deschide fabrică de haine la Jucu

Irina Schrotter a promis, imediat după plecarea Nokia de la Jucu, că va deschide o fabrică de haine și îi va ajuta pe oamenii din zonă. Nokia este pe picior de plecare, dar creatoarea de modă s-a răzgândit între timp. Schrotter este co-vicepreședinte în Comisia de Competitivitate din Guvern iar când Nokia și-a anunțat plecarea, Boc avea nevoie de o soluție rapidă, așa că a găsit-o în ograda proprie. Creatoarea de modă și-a făcut datoria de a sări în apărarea Guvernului. Guvernul nu a prezentat momentan niciun fel de soluții pentru a suplini plecarea Nokia, iar Irina Schrotter a declarat pentru DeCe News că deja a deschis o altă fabrică în judeţul Vaslui.
irina schrotter deschidere"Nu mai am niciun proiect la Jucu din păcate. Nici cei de la Nokia și nici Guvernul nu m-a sprijinit în acest sens, așa că am renunțat pentru că nu am avut un partener de dialog. Deja am deschis în altă parte, la Petrișoaia în județul Vaslui, pentru că nu puteam să stăm cu comenzile pe stoc. Aici am deja 62 de angajați și vreau să mă extind spre Huși”, a declarat Schrotter pentru DeCe News.
Irina Schrotter a fot probabil doar un pion de imagine pentru Guvern. Ea a fost folosită pentru a mai atenua din şocul anunţului că Nokia pleacă din România, dar ştia de la bun început că nu va începe nicio afacere. Numărul de angajaţi care rămân şomeri în urma Nokia nu ar fi putut fi acoperit niciodată de Schrotter, ca drept dovadă şi fabrica de haine pe care a deschis-o la Vaslui unde a angajat 62 de oameni.
Atitudinea Guvernului este greu de înțeles, mai ales că Irina Schrotter se oferise să investească într-un moment în care criza provocată de plecarea Nokia generase o panică în rândul oamenilor. Deși premierul a promis în nenumărate rânduri că va aduce alți investitori în locul Nokia, până acum nu au fost prezentați prea mulți pețitori.
Oamenii rămași șomeri după plecarea Nokia stau acum la bunăvoința Guvernului și la mila celor de Nokia. Mai nou, UE le oferă câte 200 de euro,  bani pentru tusn şi bărbierit. Până la noi evenimente, stă în puterea Guvernului de a atrage un nou investitor important, pentru că de cel românesc s-au lepădat.
"Am sunat-o pe Andreea Paul Vass și i-am spus că sunt interesată să încep o discuție cu reprezentanții Guvernului și Nokia, pentru a afla care sunt condițiile", spunea Schrotter imediat după decizia Nokia de a pleca din România.

Niciun comentariu: