miercuri, 11 ianuarie 2012

CANCELARUL PAMPARAM BASESCU SI IESANUL ZBURATOR:TUDOR CIUHODARU!

Dupa neintelegerea cu Arafat, Basescu l-a chemat pe Ciuhodaru la Cotroceni

UPDATE: Tudor Ciuhodaru a fost numit consilier onorific pe probleme de urgenta.
Traian Basescu se misca repede. Medicul Tudor Ciuhodaru a declarat ca a fost chemat la Palatul Cotroceni, ca i s-au cerut informatii despre tot ce stie sa faca si un CV.
“Am fost solicitat sa contribui la proiectul legii. Am fost invitat la Presedintie de dimineata, am discutat despre sistemul de urgenta, mi-a fost solicitat un CV si informatii despre ce stiu sa fac “, a declarat deputatul UNPR Tudor Ciuhodaru, la intrarea in Ministerul Sanatatii.
Chestionat daca la Cotroceni i s-a propus si preluarea functiei de subsecretar de stat dupa plecarea lui Raed Arafat, Ciuhodaru a spus ca nu s-a discutat despre o astfel de eventualitate.
“Ar fi onorant pentru mine, dar mai important este sa realizam un sistem bun pentru pacient. Sunt multe lucruri care pot fi spuse, dar nimeni nu detine adevarul absolut”, a comentat Ciuhodaru, adaugand ca a primit o solicitare de la ministrul Sanatatii, Ritli Ladislau, sa discute despre proiectul legii sanatatii.
Totodata, uneperistul a declarat ca deocamdata nu poate sa ocupe functia deoarece este incompatibil, fiind si deputat de Iasi.
“Sunt un politician incomod, sunt un medic incomod, m-au dat afara din partide pentru ca mi-am spus punctul de vedere. Asta voi face si astazi la Ministerul Sanatatii”, a precizat deputatul.

Niciun comentariu: