joi, 29 septembrie 2011

ANI:VERIFICA AVEREA LUI VICTOR PONTA TOCMAI DE ZIUA SA!

Victor Ponta: Am primit înştiinţarea de ziua mea. ANI îmi verifică averea

Preşedintele PSD, Victor Ponta, a anunţat pe blogul personal că, de ziua sa, în 20 septembrie, a primit o înştiinţare prin care Agenţia Naţională de Integritate îl anunţa că a declanşat verificări privind averea dobândită.
"De ziua mea, pe 20 Septembrie, am avut un program încărcat la Parlament; s-a votat înfiinţarea noului minister pentru Leonard Orban dar şi invitarea Regelui, în ziua de 25 Octombrie, pentru a se adresa Plenului. Am primit o mulţime de felicitări de la prieteni şi colegi, mai sincere sau mai formale, şi recunosc că multe mi-au făcut plăcere!", scrior Victor Ponta, pe blogul său.
Acesta spune că, tot în 20 septembrie a primit o înştiinţare prin care ANI îl anunţa că a început verificări faţă de el.
"Băsescu chiar mi-a facut un cadou de ziua mea dar, din motive procedurale, l-a transmis în Gorj la domiciliul meu din buletin - o înştiinţare că Agenţia Naţională de Integritate a început o investigaţie faţă de mine!", mai scrie Ponta.

Niciun comentariu: