duminică, 12 februarie 2012

SCENE APOCALIPTICE IN ROMANIA REGIUMULUI ANTI-ROMANESC BASESCU-MRU!

 
Zeci de oameni mor zilnic, iar alții sunt obligați să stea cu morții în casă
Scene demne de Apocalipsă în România lui Băsescu și Ungureanu.
 

În vreme ce noul premier Răzvan Mihai Ungureanu declară că "ceea ce se întâmplă astăzi e absolut normal", iar președintele țării se relaxează la Predeal, zeci de oameni mor în fiecare zi, iar alții stau cu decedații în casă zile întregi deoarece nu îi pot îngropa din cauza nămeților. Alte câteva sute sapă în continuare tuneluri ca să iasă din casă. Opt persoane au decedat doar în ultimele 24 de ore.
Treisprezece decese au fost înregistrate doar vineri. În total, până ieri, 57 de oameni muriseră din cauza vremii.
Până sâmbătă la prânz nouă bolnavi au așteptat să ajungă şi la ei o ambulanţă, unii chiar de mai mult de o zi, potrivit datelor centralizate de Ministerul Sănătăţii.
Mesajele trimise televiziunilor vorbesc de zeci de persoane decedate care, din cauza nămeților, nu pot fi îngropate.
"Buna ziua, satul Bogza este blocat de o saptamana, oameni inu mai au paine, alimente si nimeni de la dezapezire nu a ajuns la ei, satul se afla la 7 km de la Dumbraveni unde acuma elicopterul imparte alimente la oameni, oare datorita ca Primul ministru se afla in zona. In Bogza sunt 4 MORȚI in sat care nu pot fi ingropati de o saptamana deoarece toate drumurile sunt blocate, zapada masoare 4 metri, bunica mea locuieste in sat si nu mai are paine si alimente, iar medicamentele ii mai ajung ptr 2 zile. Va rog sa ii ajutati cumva si sa sesizati autoritatile, mergeti in satul Bogza ca numai datorita voua se mai iau masuri", scrie un telespectator al Realitatea TV.
"Bunicii mei sunt izolati de peste o saptamana in satele Vijiitoarea si Martinesti comuna Tatararu judetul Vrancea. Avem noroc, ca reusim sa-i contactam telefonic zilnic deoarece zapada a ajuns la 2 m si nu au reusit sa faca partie sa iasa din casa. Sunt sateni care au terminat lemnele si nu au ce manca. Sunt disperati. Nu au vazut o bucata de paine de peste 10 zile si nu au apa. O alta urgenta este ca 2 persoane sunt DECEDATE in casa de o saptamana si nu reusesc sa-i ingrape deoarece rudele se gasesc in imposibilitate sa ajunga in satul Vijiitoarea", scrie o altă persoană.
Zeci de mii de oameni din Vrancea sunt izolaţi și sâmbătă din cauza nămeţilor. Zăpada ajunge până la streaşina caselor, iar pentru a putea ieşi din locuinţe oamenii au săpat tuneluri înguste. Rafturile magazinelor sunt goale, iar acolo unde pâinea a ajuns, după şase zile, s-a dat cu raţia.
"Noi suntem în continuare blocaţi total. La magazinele de la noi din comună nu se mai găseşte nimic. Lumea a luat tot ce se putea, făină, mălai, ulei, tot ce se poate mânca. Este jale, dacă nu ajung cu pârtie aici suntem terminaţi. De pâine nu mai poate fi vorba de săptămâna trecută. Avem izolate 1.800 de persoane în satele Jitia, Cerbu, Măgura, Dealu Sării şi Jitia de Jos. Am mers la nişte bătrâni aflaţi în situaţie mai grea şi le-am dus lemne de foc deoarece erau la un pas să moară de frig în case. Acum avem noroc că a venit curentul. Putea să moară toată lumea din comună că nu aveam cu ce să comunicăm", a spus primarul comunei Jitia, Nicolae Noapteş pentru Mediafax.
Mii de oameni sunt în continuare îngropați în nămeți și în județul Buzău.
"Când a început vântul nici nu am putut să văd nimic afară. Nu am mâncat, apă nu am avut, am trăit din zăpadă. Am luat de la uşă zăpadă, am topit şi am băut. Am făcut tunel să scot păsările. Din '54 nu a mai fost aşa, aşa ceva nu am mai văzut", a povestit o femeie din Buzău reporterului România TV.

Niciun comentariu: