luni, 11 iulie 2011

LENUTA DI'PLESCOI ,UTILIZAT ELECTORAL DE PDL:MINISTRESA SE LAUDA CA EA A ADUS GALA LA BUCURESTI!

Pe faţă şi fără jenă: Bute, utilizat electoral de PDL
Udrea se laudă că ea a adus gala la Bucureşti

Campania electorală este în plină desfășurare. Duminică, Elena Udrea a ținut o conferință de presă de câteva minute doar pentru a informa românii că de fapt ea a contribuit la aducerea meciului lui Bute la București. Și pentru a umfla cu 2 milioane datele de audiență.
Udrea se laudă cu un meci care oricum nu putea avea loc în Canada
Ministrul Elena Udrea a convocat duminică presa pentru. Pentru ce? Pentru o acțiune electorală pe față, utilizând în acest scop imaginea de campion a lui Lucian Bute. Ea a transmis românilor cât de mult s-a implicat în organizarea la București a galei în care a boxat Lucian Bute. Mai mult, Udrea i-a criticat indirect pe români că nu i-ar fi apreciat gestul. După ce s-a lăudat că a contribuit la aducerea galei la București, și la „împlinirea visului" lui Bute de a boxa în România, Udrea a explicat astfel fluierăturile și huiduielile la adresa ei: "Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită, lumea nu a înţeles că mulțumirile nu erau adresate unui politician, ci unui om care s-a implicat luni de zile ca acest meci să fie posibil la București".
În ceea ce privește contribuția Elenei Udrea în aducerea la București a galei, ea este contrazisă de o declarație a antrenorului lui Bute. "Este o adevărată binecuvântare că acest meci nu se dispută la Montreal. Ar fi fost dificil să-l aducem pe Mendy aici şi să-l prezentăm ca pe un superboxer", a declarat, citat de GSP, Stephan Larouche pentru postul de televiziune canadian RDC, pe 6 iulie.
Mai mult, faptul că ministerul condus de Udrea a alocat o sumă de bani pentru promovarea unui logo nu reprezintă decât plata pentru o prestare de servicii, nicidecum o implicare în organizare. Orice altă firmă sau companie care ar fi vrut să-și expună vreun produs așa cum a fost expus logoul MDRT ar fi plătit pentru expunere, dar asta nu însemna vreo contribuție la organizarea galei.
Udrea inventează 2 milioane de telespectatori!
"Gala «Campion pentru România» şi-a atins obiectivele propuse prin parteneriatul cu Lucian Bute. Conform datelor oficiale, meciul s-a bucurat de cea mai mare audiență avută de o competiție sportivă transmisă în ultimii 20 de ani în România. Meciul a fost urmărit de peste 4,5 milioane de telespectatori români. Audiențele externe vor fi prezentate imediat ce vor fi disponibile", a afirmat Elena Udrea.
Lucrurile nu stau deloc așa cum a spus Elena Udrea. Cu câteva minute înainte de începerea conferinței de presă, "Gazeta Sporturilor" a publicat audiența reală a meciului. "Conform datelor oferite de GfK Romania, firma care măsoară audienţele, meciul lui Lucian Bute transmis de Pro TV în intervalul orar 23:00-23:45 a obţinut o audienţă de 22.7% pe targetul 15-54 urban, ceea ce înseamnă în jur de 2.580.000 de telespectatori". Cei de la cotidianul sportiv nu au nici un interes să măsluiască datele de audiență, mai ales că în articol se specifică: "Meciul lui Bute devine cel mai urmărit meci al unui boxer român din toate timpurile şi unul dintre principalele evenimentele sportive din România".
Amatorismul MDRT, față în față cu realitatea
De ce a fost nevoie de umflarea datelor de către Elena Udrea? Probabil pentru a justifica îndeplinirea obligațiilor din contract ale prestatorului de servicii, și anume firma lui Rudel Obreja, care a primit cei 1,93 milioane de euro (fără TVA). Până acum, există date certe că unele ținte prevăzute în contract au fost ratate: în loc de 5.080.000 telespectatori la sosirea în țară a lui Bute, audiența a fost de 1,7 milioane; sosirea în țară a lui Mendy a fost vizionată de 360.000 de telespectatori, în contract fiind stipulați tot 5.080.000 telespectatori; conferința de presă oficială avea "programată" o audiență de 508.000 telespectatori, dar a fost urmărită de 310.000. De asemenea, în timpul desfășurării galei s-a mai ratat 100% următoarea prevedere din contract: "Expunere exclusivă izotip+logotip pe plăcuţele de anunţare a reprizelor partidelor (3 minute în direct audienţă 1.524.000 persoane)". PRO TV a dat publicitatea proprie pe timpul pauzelor, astfel că nici măcar un singur telespectator nu a putut urmări acele tăblițe purtate de hostese care anunțau ce repriză urmează. Este de asemenea greu de cuantificat dacă telespectatorii în timpul meciului au stat cu ochii pe zonele în care se afla "frunza". Nu mai vorbim de faptul că pentru români imaginea "frunzei" nu era necesară, iar pentru telespectatorii străini nu spunea nimic vis-à-vis de o promovare turistică.
Mai rămâne să așteptăm și cifrele de audiență din străinătate. Reamintim, Rudel Obreja s-a lăudat cu 400 de milioane de telespectatori, adică echivalentul unei semifinale de campionat mondial de fotbal!

Niciun comentariu: