sâmbătă, 30 iulie 2011

DINU PATRICIU :NU M-AM IMPACAT CU TRAIAN BASESCU SI NU AM SPUS CA ALIANTA D.A. AR PUTEA FI REFACUTA!

Dinu Patriciu: Nu m-am împăcat cu Traian Băsescu și nu am spus că Alianța D.A. ar putea fi refăcută


Omul de afaceri Dinu Patriciu a declarat, vineri, la emisiunea "X-Press", difuzată de B1 TV, că nu s-a împăcat cu președintele Traian Băsescu precum și că se simte în continuare persecutat. Acesta a negat că ar fi declarat că ar putea colabora pe viitor cu șeful statului.

"N-am spus așa ceva niciodată. Ăsta este folclorul, dacă citiți cu atenție fiecare vorbă pe care am spus-o, nu rezultă de nicăieri că aș fi spus așa ceva", a declarat Patriciu, vizavi de interviul din EVZ care a stârnit speculații privind o posibilă reanimare a Alianței Dreptate și Adevăr.

Omul de afaceri a precizat că citatul complet, care spune tot, este "nimic nu mă îndreptățește să cred că președintele Traian Băsescu, care își face dușmani cât cuprinde, cu o viteză incredibilă, gândește la fel".

"Nu există nicio împăcare", a accentuat Patriciu. Întrebat, de moderatorul Vlad Petreanu, dacă măcar posibilitatea unei împăcări există, fostul patron al Rompetrol a spus că nu poate răspunde la această întrebare.

"Astăzi avem un Guvern incompetent, iar când zic incompetent folosesc o vorbă politicoasă, cu o opoziție la fel de nevolnică. Toate cele trei partide au filozofii apropiate despre cum trebuie să arate țara aceasta în viitor", a mai spus Dinu Patriciu.

Niciun comentariu: