joi, 25 august 2011

STEVE JOBS A DEMISIONAT DE LA CONDUCEREA APPLE:SCRISOAREA TRIMISA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE SI COMUNITATII APPLE"!

Citeşte scrisoarea lui Steve Jobs trimisă consiliului de administraţie şi „comunităţii Apple“

Steve Jobs a demisionat de la conducerea Apple printr-o scrisoare pe care a trimis-o consiliului de administraţie şi "comunităţii Apple".
steve jobs
Iată textul integral al scrisorii trimisă de fostul CEO al Apple, Steve Jobs:
Mereu am spus că, dacă va veni o zi când nu îmi voi mai putea duce la îndeplinire sarcinile şi aşteptările ca CEO al Apple, voi fi primul care voi anunţa acest lucru. Din păcate, această zi a venit.
Astfel că îmi depun demisia din funcţia de CEO al Apple. Aş vrea să rămân în continuare, dacă boardul crede că este potrivit, în funcţia de preşedinte al boardului şi angajat al Apple.
În ceea ce priveşte persoana care mă va înlocui, vă recomand cu tărie să respectăm planul de succesiune pe care l-am stabilit şi să îl numim pe Tim Cook în funcţia de CEO al Apple.
Cred că cele mai senine şi mai inovatoare zile ale companiei Apple sunt încă în viitor, iar eu vreau să privesc acest succes şi să contribui la el având un nou rol.
Am legat unele dintre cele mai bune prietenii ale vieţii mele la Apple şi vă mulţumesc tuturor pentru aceşti mulţi ani în care am avut plăcerea de a lucra alături de voi.
Steve

Niciun comentariu: