luni, 30 aprilie 2012

UN OFICIAL GREC II DA LENUTEI DE PLESCOI CU BRANDUL TURISTIC IN CAP!

Un oficial grec îi dă Elenei Udrea cu brandul turistic în cap
România trebuie să se promoveze şi să-şi creeze un brand turistic pe care în prezent nu-l are, a declarat Konstantinos Zikos, preşedintele Organizaţiei Naţionale Elene de Turism. ”Trebuie să studiaţi care sunt diferenţele dintre România şi alte ţări din zonă. Trebuie să scoateţi în evidenţă ceea ce vă diferenţiază de alţii. Şi noi facem acelaşi lucru, pentru că nu putem promova soarele şi marea, le au şi alţii, Spania şi Italia. Încercăm să promovăm ceea ce e specific nouă. Aveţi nevoie de promovare, aveţi nevoie de un brand pe care în prezent nu-l aveţi. Dar pentru asta e nevoie de timp, de idei inteligente”, a precizat Konstantinos Zikos, întrebat ce sfaturi poate da românilor pentru a-şi promova ţara. În opinia sa, ”Carpathian Garden” este doar un logo. ”Brandul se creează în timp. Dacă peste câţiva ani cineva se gândeşte la România şi îi vine în minte o experienţă frumoasă, atunci se poate spune că a fost creat un brand de succes”, a spus preşedintele Organizaţiei Naţionale Elene de Turism, care a participat sâmbătă la deschiderea sezonului estival, la Constanţa, la invitaţia preşedintelui ANAT, Corina Martin. În materie de sfaturi, Konstantinos Zikos crede că o idee bună ar fi organizarea unor city-breaks în Bucureşti, un oraş care i s-a părut minunat. O altă soluţie ar fi promovarea cluburilor şi a localurilor de distracţie din Constanţa, o atracţie mai ales pentru tineri, precum şi zonele montane şi mănăstirile. Dacă românii se duc în Grecia în concedii, reciproca nu este valabilă, întrucât românii nu-şi promovează obiectivele turistice în Grecia. ”Trebuie să vă promovaţi mult mai mult pentru a-i atrage pe străini să vină să vă viziteze. E o problemă de promovare, trebuie să le spui străinilor lucruri despre ţara ta pentru a o cunoaşte, pentru că aceştia nu o cunosc”, crede Zikos.

Niciun comentariu: