sâmbătă, 28 aprilie 2012

PARLAMENTARII DE TIMIS,DUGULESCU SI DRAGULESCU NU AU MAI VOTAT MOTIUNEA ANTI-UNGUREANU!


Parlamentarii de Timiș, Dugulescu și Drăgulescu, s-au sucit și nu mai votează moțiunea. Scuzele pe care le invocă sunt de tot hazul.
Deputatul Marius Dugulescu a anunțat într-o conferință de presă, în urmă cu două săptămâni, că părăsește PDL pentru a se alătura PNL. Întrebat de DeCe News de ce nu votează moțiunea, a dat următorul răspuns:”tehnic, nici nu am trecut la PNL, doar am plecat din PDL. Dar asta nu înseamnă că am promis că voi susține moțiunea, ci doar că plec din PDL. Ca om de dreapta nu pot vota să plece Ungureanu, un om de dreapta, ca să vină un guvern de stânga. Deci nu am nicio obligație să votez moțiunea”. Vezi ce scuze penibile au ”trădătorii” moțiunii anti-Ungureanu Profesorul Ștefan Drăgulescu, care a semnat moțiunea, ne-a declarat că și-a retras semnătura după ce autorii textului au extins capetele de acuzare de la UMF Tg Mureș la probleme economice. ”Domnii de la Opoziție au modificat textul, care inițial avea doar 16 pagini. Pe acela l-am semnat, nu mai votez moțiunea, mi-am și retras semnătura. Merg cu Ungureanu, nu cu Băsescu, Ungureanu e altceva”, ne-a declarat prof. Drăgulescu.

Niciun comentariu: