vineri, 27 aprilie 2012

BLAGA SE SCUFUNDA IMPREUNA CU BASESCU SI PD-L!

“Spre deosebire de alţii, eu nu sunt atât de surprins de anumite plecări din partid”, a declarat, joi seară la postul B1 Tv, preşedintele Senatului, democrat-liberalul Vasile Blaga, susținând că acestea nu sunt decât migrări spre alte zări, în speranța falsă de asigurare a unui loc ”mai călduț” în Parlament.
Blaga despre ”trădările” din PDL: Plecări spre alte zări”Guvernăm în cea mai dificilă perioadă după al Doilea Război Mondial. Am luat măsurile pe care le-am luat, ele au fost dureroase, sigur că oamenii au fost nemulţumiţi. Noi, conducerea partidului, nu am reuşit să explicăm foarte bine lucrurile acestea şi atunci, o parte dintre colegi, cei mai tineri, în speranţa, iluzorie după părerea mea, că îşi vor găsi un loc mai călduţ pentru a fi realeşi în Parlament, pleacă spre alte zări”, a susținut Vasile Blaga. Deși regretă faptul că printre cei care au decis să părăsească PDL se numără și “colegi cu experienţă în partid, oameni de 15 – 20 de ani în partid”, decizia lor nu poate fi numită decât ”trădare”, proporțională cu funcția deținută în partid. “Îmi pare foarte rău de fiecare om care pleacă, dar în toate situaţiile astea eu nu găsesc alt termen de a-i cataloga, este vorba despre trădare. Ea este cu atât mai mare cu cât funcţia pe care a avut-o în partid este mai mare”, a afirmat Vasile Blaga. Nereușind să găsească o explicație pentru trecerea lui Sorin Frunzăverde în tabăra Opoziției, președintele Senatului a explicat că, asemeni celor de la UNPR; atunci când un membru de partid nu se mai regăsește în ideologia respectivei formaţiuni, în măsurile luate, cel mai indicat este să plece şi să înfiinţeze un alt partid, precizând că el nu va părăsi PDL “Nu mă duc spre alte zări în speranţa de a-mi găsi un loc mai călduţ”, a afirmat democrat-liberalul Vasile Blaga.

Niciun comentariu: