vineri, 26 octombrie 2012

TRAIAN BASESCU:MINISTERUL JUSTITIEI A AVIZAT NEGATIV CEREREA DE GRATIERE A GENERALUILUI VICTOR ATHANASIE STANCULESCU!


Victor Athanasie Stănculescu a solicitat graţierea, a declarat Traian Băsescu, miercuri la RRA, precizând că va analiza cazul, întrucât nu cunoaşte motivele condamnării, dar a adăugat că Ministerul Justiţiei a avizat negativ solicitarea.
Băsescu: Stănculescu are o cerere de grațiere pe care MJ a avizat-o negativ „Constat un singur lucru, deocamdată avem un singur mare vinovat al Revoluţiei, generalul Stănculescu, care a fost condamnat pentru 15 ani. Nu vă ascund că are la mine o solicitare de graţiere, iar Ministerul Justiţiei mi-a dat un aviz negativ. Voi mai analiza, nu ştiu exact motivele pentru care a fost condamnat, o să cer să văd sentinţa, să văd motivele pentru care a fost condamnat la 15 ani”, a spus Băsescu. Anterior, preşedintele a afirmat că politicienii ar trebui să “închidă” dosarul Revoluţiei, iar stabilirea celor întâmplate atunci să revină cercetătorilor şi istoricilor, cărora să li se pună la dispoziţie şi acele documente care încă sunt ţinute ascunse. „Eu am văzut Revoluţia de la Constanţa, am înţeles-o aşa cum am văzut-o la televizor atunci şi am reînţeles-o în ultima vreme. Nu m-aş pronunţa. Cred că a venit timpul să închidem dosarul Revoluţiei să intre cercetătorii pe el, pentru că atâta timp noi, oamenii politici – când spun să-l închidem, să-l închidem noi, oamenii politici – să avem decenţa să lăsăm cercetătorii să intre în realităţile revoluţiei, pentru că noi vom fi partizani”, a susţinut Băsescu. El a comentat că nu are niciun partizanat în această chestiune, că nu a fost membru FSN şi nu are „vreo obligaţie faţă de nimeni”.

Niciun comentariu: