marți, 16 octombrie 2012

LENUTA DI'PLESCOI PROTEJATA LUI BASESCU STIE UNDE A GRESIT!


Elena Udrea știe unde a greșit.
Ca să recupereze parcă pasul înapoi din prim-planul politicii românești făcut o dată cu suspendarea lui Traian Băsescu, Elena Băsescu revine în forță, ignorând și rezultatele Comisiei de etică, și pe Monica Macovei. Și pe oricine ar îndrăzni să-i stea în cale. Nu are nevoie de nici o verificare, de nici o comisie de etică, pentru că ea știe unde a greșit. Și, oricum, e vorba despre “greşeli mici” care însă au acoperit “succese mari” (cum ar fi, spre exemplu, terenuri în pantă, săli de sport în sate pustii, telegondole care nu duc nicăieri, piscine unde nu e apă etc. –n.r.). După o “lungă” lipsă de pe scena politică, dar și din mediul virtual, Elena Udrea revine așadar și vorbește cu aplomb despre marile sale succese și nu numai. Cum sunt însă ele văzute și evocate de colegi din partid... Prim-vicepreşedintele PDL Cezar Preda le spunea, de pildă, tinerilor democrat-liberali reuniţi la Eforie Nord, că partidul va creşte în sondaje dacă "o colegă care nu a mai apărut în peisaj" nu mai vorbeşte. Ulterior, acesta precizând că s-a referit la Elena Udrea. "O colegă care n-a mai apărut în peisaj în ultima vreme ne-a spus că, dacă o să avem o comunicare mai bună, o să creştem în sondaje. Eu îi spun că noi o să creştem în sondaje dacă nu mai vorbeşte ea!", a precizat Cezar Preda. Că Elena Udrea a devenit ținta atacurilor atât în interiorul PDL, cât și a aliaților acestei formațiuni politice nu mai e un secret pentru nimeni. Liderul Noii Republici a ținut să reamintească faptul că, atunci când Udrea a ajuns șefa PDL Bucuresti, "acest oraș era principalul bastion al Dreptei din România". "Sub conducerea Elenei Udrea, la recentele alegeri locale, PDL a fost pulverizat in Capitala, pierzind toate cele 6 sectoare plus Primaria Generala. L-a sprijinit pe Silviu Prigoana - un candidat subperformant, care a aruncat campania in derizoriu. L-a amenintat pe Cristian Preda cu excluderea. A negociat cu Piedone & co, pentru blaturi evidente. Intr-o lume normala, politicienii isi asuma responsabilitati in urma unor catastrofe electorale", acuza Mihail Neamtu. Chiar și cei care s-au ferit s-o critice pe față pe Elena Udrea s-au dezis însă de aceasta. Preşedintele PDL, Vasile Blaga, declara public că unii dintre foştii lideri ai partidului au dat dovadă de o anumită aroganţă în timpul guvernării Boc. Întrebat care ar fi motivele pentru care Udrea ar trebui să candideze din nou pentru Parlament, democrat-liberalul nu a putut indica nici măcar unul și a răspuns printr-o altă întrebare: "Spuneţi-mi motivele pentru care nu ar trebui să candideze". Ce spune însă Elena despre ea însăși, despre realizările sale: ,,Pot să spun că am concluzionat că una din greşelile pe care le-am făcut şi pe care mi le asum a fost că am lăsat această cochetărie să fie pretext pentru o expunere şi atacuri mediatice relevante, importante, care au lăsat urme. Am acoperit cu greşeli mici succese mari şi pentru o greşeală am plătit cu zece reuşite", a spus ea la B1 Tv. În ceea ce priveşte verdictul dat de Comisia de Etică, Udrea a susţinut că nu îşi face griji. ,,Nu am cunoştinţă dacă dosarul meu a fost deja evaluat, însă ce vă pot spune sigur că îndeplinesc toate criteriile de integritate stabilite în cadrul partidului (...). Nu există niciun motiv pentru care să îmi fac griji că aş putea să nu am avizul acestei Comisii (...). Eu mă bazez pe criteriile obiective pe care această comisie le are atunci când face evaluarea dosarelor, nu cred că se poate pune problema de atitudini subiective, nu avem o comisie ca să avem revanşe sau să soluţionăm dispute în interiorul partidului", a susţinut Udrea. Ea a mai spus că PDL are ,,o comisie tocmai pentru a arăta că cei pe care îi trimitem în bătălia electorală din această toamnă sunt oameni integri, oameni care nu au încălcat legea, care nu au conflicte de interese. Deci cred că rolul acestei comisii este acela de a tria după criterii obiective candidaţii şi atunci nu îmi fac nicio problemă". În ceea ce priveşte ,,tăcerea" ei din ultimele luni, Elena Udrea a susţinut că a simit că este nevoie să ia ,,o pauză mediatică" în care să evalueze ce s-a întâmplat după alegerile locale şi ,,să cugete". ,,A fost o decizie pe care am luat-o după alegerile locale, să mă retrag din toate funcţiile deţinute în partid şi de asemeni să îmi iau o pauză mediatică pentru că de altfel am continuat să fiu activă în cadrul partidului, pentru că am considerat că am nevoie să mă gândesc, am nevoie să evaluez ce s-a întâmplat până la momentul iunie 2012 şi ce urmează să fac mai departe. Cumva am văzut ca un final de etapă, practic s-a încheiat mandatul de ministru, au fost alegerile locale şi am considerat că este bine-venită o perioadă în care să stau să cuget", a spus Udrea. Fiind întrebată dacă a fost forţată de partid să se retragă, Udrea a negat acest lucru. ,,Pentru că mi-am anunţat candidatura ieri (duminică /n.r.) la alegerile parlamentare din decembrie pentru colegiul patru Roman şi am considerat că este momentul să vorbesc despre planurile pe care le am, despre ceea ce vreau să fac în continuare şi desigur despre ceea ce se întâmplă astăzi la nivelul clasei politice, dar şi cu România", a fost răspunsul Elenei Udrea.

Niciun comentariu: