sâmbătă, 27 octombrie 2012

LIDERUL PD-L CEZAR PREDA O"SMOTOCESTE "SI O ARD)E) RAU PE MONICA GHERGHESCU(MACOVEI)!


Scandalul legat de Comisia de Etică a Monicăi Macovei şi candidaturile respinse de către aceasta continuă în Alianţa România Dreaptă. Dacă liderul PDL Cristian Preda îi lua apărarea acesteia joi seara, spunând că toate criteriile pe care le-a folost în comisie sunt în statutul PDL, Cezar Preda se adaugă însă celor care o pun la zid pe Monica Macovei în problema evaluării candidaţilor la alegerile parlamentare.
Astfel, prim-vicepreşedintele PDL contestă anumite criterii care au stat la baza verificării dosarelor cum ar fi cel al imaginii proaste din presă. "Comisia condusă de doamnei Macovei nu are drept de veto. Decizia politică o iau co-preşedinţii alianţei şi sunt situaţii când pot lua alte decizii. Vă dau un exemplu: m-a interesat Diaspora. Doamna Macovei i-a găsit pe cei doi candidaţi că au o imagine proastă în presă. Dacă mă iau după imaginea proastă în presă, înseamnă că doamna Macovei nu mai candidează nicăieri în lumea asta. Eu ce să fac, să mă iau după presă şi să-mi retrag candidaţii Toţi adversarii mei politici cu ce să mă atace, scriu de mine", a precizat, vineri, Cezar Preda, la România TV. De cealaltă parte, Cristian Preda încearcă să-i ia apărarea Monicăi Macovei în acest conflict, spunând că toate criteriile pe care le-a folosit comisia condusă de Macovei se află în statutul PDL şi nu se poate proceda altfel. "Toate criteriile pe care le-a folosit această comisie se află în statutul PDL. Poziţia mea e simplă: dacă vreunul din cei 36 va candida, se va încălca statutul PDL iar eu sunt împotriva încălcării statutului. Dacă au existat scăpări, ele trebuie luate în seamă. Nu avem cum să nu procedăm astfel", a declarat Cristian Preda. Reacţia liderului PDL vine în contextul în care mai mulţi candidaţi democrat-liberali cu verdict negativ din partea "Comisiei Macovei" au contestat modul în care s-a ajuns la concluzia că nu trebuie să participe la alegeri. Astfel, senatorul Cristian Rădulescu declara că cercetările făcute asupra sa nu reprezintă o încălcare a criteriilor de integritate şi că verdictul oficial venit din partea instituţiilor statului urmează să fie acordat. "Nu-mi pasă de ce spune Monica Macovei, eu nu fac apel la copreşedinţii Alianţei. Eu ştiu că mă încadrez în criteriile de integritate oricât de stricte ar fi ele. Dar având în vedere abordarea din interiorul partidului mă mai gândesc dacă voi candida sau nu. Înţeleg că ANI are un anumit punct de vedere, înţeleg că presa are un punct de vedere, dar faptul că există o asemenea abordare din interiorul partidului mi se pare inacceptabil . Deci, va fi decizia mea personală în privinţa candidaturii", a declarat Rădulescu.

Niciun comentariu: