luni, 22 octombrie 2012

FOSTUL PREMIER LIBERAL CALIN POPESCU TARICEANU:NU SUNT COLEG CU GIGI BECALI,INTRUCAT NU ESTE MEMBRU PNL!


Fostul premier Călin Popescu Tăriceanu a susţinut că nu este "coleg" de partid cu George Becali, precizând că acesta nu ar fi din punctul său de vedere membru al PNL, fiind vorba de o candidatură pe listele USL, el arătând totodată că PNL trebuie să rămână un partid care să fie "reper de conduită".
Tăriceanu a fost întrebat, într-o emisiune a postului Realitatea TV, cum vede faptul că a devenit coleg de partid cu omul de afaceri George Becali. "El nu este membru al PNL, cred că o implicită asociere care s-a făcut mie mi se pare că nu este benefică pentru noi", a replicat Tăriceanu. "Eu, ca vechi membru al PNL, pot să-mi spun şi întotdeauna am avut curajul să-mi spun punctul de vedere, pe care mi l-am exprimat. Nu o să fim colegi, pentru că, din fericire, nu e vorba de un coleg de partid, este o candidatură pe listele USL. Aş putea să spun cum văd eu PNL: ca un partid care să rămână ancorat nu numai valorilor europene, dar în fond valorilor liberale care ne-au consacrat pe scena politică românească şi, în acelaşi timp, un partid al valorilor, printre care şi cele morale. Este nevoie încă de un partid care să servească drept reper de conduită, de moralitate, de ţinută, de discurs politic şi acesta mi l-aş dori să fie PNL, aşa cum s-a impus el de fapt", a mai spus Tăriceanu. Liderul deputaţilor PNL a fost invitat să explice formula prin care a susţinut că îi preferă pe cei care "numără ideile şi nu oile". "Eu am folosit o expresie care, în fond, nu era atât de subtilă încât să-i pună pe mulţi în încurcătură şi să dea răspunsuri nepotrivite, dar, spre surprinderea mea, am văzut că acest lucru s-a întâmplat. Constatând această chestiune, pentru cei care nu au înţeles este limpede că nu merită să detaliez subiectul prea mult ca să-i fac să înţeleagă, pentru că există riscul tot să nu înţeleagă", a menţionat Tăriceanu.

Niciun comentariu: