luni, 22 octombrie 2012

BASESCU MINTE CA NU IL CUNOASTE PE SORINEL BLEJNAR!


n ediția de duminică a emisiunii Sinteza Zilei, Mihai Gâdea a prezentat cele mai aberante aşa zise investiţii ale guvernării PDL, cum ar fi câte pârtii de ski a construit guvernul domnului Boc şi suma uluitoare ce a fost plătită pentru acestea. De asemenea, realizatorul a prezentat avocaţii cei mai agresivi ai politicii de tăiere în carne vie și modul cum au fost aceștia recompensaţi.
Mihai Gâdea a prezentat în primul rând interceptările surprinse între Traian Băsescu și Sorin Blejnar: Femeie: cabinet presedintele Romaniei Sorin Blejnar: Sarut mana. De la ANAF. Blejnar. Presedintele ANAF sunt. Femeie: Buna ziua, domnule Blejnar. Va rog. SB: Cu domnul presedinte as dori daca se poate. Sau mai tarziu sau cand. F: Ramaneti pe telefon. Incerc sa vad daca imi raspunde. SB: Am inteles F: Multumesc. Barbat: Alo! SB: Sa traiti, domnu' presedinte! Traian Basescu: Salut, Sorine! SB: V-am trimis o data pe mail situatia aia cu constructorii. TB: Da. Ma, eu am si facut o confuzie ca era primul in lista datornicilor Tehnologica si am zis ca e o lista cu constructori. Da' nu erau numai constructori acolo. SB: Este, este datornic. Dar a inceput procedura de executare pe el. TB: Da. SB: Nu de acuma, e de vreo 2-3 luni. TB: Aha. SB: El plateste, deci ei in general sunt platitori buni astia. Dar tot timpul sunt cu restante datorita faptului ca incaseaza de la CNADNR destul de greu. TB: Da, da. SB: Si atunci noi am inceput sa facem o alta procedura. Ne-am dus la CANDNR si i-am facut tert poprit. TB: Ihi... SB: Daca o sa va uitati acolo pe ce am incasat noi, marea majoritate sunt pe popriri... desigur... adica le taiem finantarea, dar ii tinem asa, cat de cat sub control. TB: Da, aha. SB: Subiectul doi. TB: Da. SB: Am primit o hartie de la Rompetrol. TB: Da. SB: Vineri seara, maine, urmeaza sa ne faca o plata de 54 de milioane in contul obligatiunilor alea pe care le-am emis noi. TB: Mai, fiti atenti ca aici intram in alta belea. Cred ca e un truc. SB: Stiu. Asta e opinia mea. TB: Da, e un truc. Da 54 de milioane, exact atat cat statul roman sa nu mai devina majoritar. SB: Da, asa este, asa este. Si eu am o decizie a Consiliului Concurentei din 2005. TB: Da.. SB: Care spune ca o astfel de ipoteza, ca ei sa faca o plata partiala, nu va fi luata in calcul. Am vorbit si cu Bogdan, cu Chiritoiu, sa imi dea o hartie in sensul asta. Si sa spuna ca altfel ar fi fost ajutor de stat, atunci in 2004 si nu aveam voie. TB: Da. La puțin timp după ce președintele Traian Băsescu a purtat discuția cu Sorin Blejnar, acesta a fost invitat într-o emisiune televizată unde declara că nu îl cunoaște pe Blejnar și nu știe dacă acesta este atins de corupție sau nu. Administrația prezidențială a transmis un comunicat pe site-ul oficial în care răspundea interceptărilor astfel:

Niciun comentariu: