luni, 8 octombrie 2012

LIDERUL PNL ,CRIN ANTONESCU:VOM FACE O DISCUTIE CU P.C.INCERCAM SA-I SCHIMBAM COLEGIUL ELECTORAL A LUI TARICEANU!


Preşedintele PNL Crin Antonescu a declarat, sâmbătă, la Antena 3, că partidul său va avea discuţii cu PC, în încercarea de a-i oferi fostului premier Călin Popescu Tăriceanu un colegiu electoral în Capitală.
"Vom face o discuţie cu Partidul Conservator, încercând să schimbăm nişte colegii. Asta pentru că domnul Tăriceanu, dacă doreşte să candideze în sectorul 1, nu văd niciun motiv să nu-l susţinem, noi, PNL, şi cred că domnul Chiliman chiar nu are importanţă şi nici nu cred că pentru domnul Tăriceanu asocierea cu un personaj care în campania pentru referendum în mod public a lucrat în favoarea lui Traian Băsescu este una onorantă", a declarat preşedintele PNL, sâmbătă, la Q&A cu Alessandra Stoicescu. Antonescu a spus că problema colegiului în care va candida Tăriceanu a fost "un pic distorsionată". "Chestiunea a fost un pic distorsionată. Călin Popescu Tăriceanu a anunţat iniţial şi în partid, mi-a spus şi mie şi a făcut-o de altfel şi public, intenţia de a rămâne în colegiul în care a fost în legislatura care se încheie, adică într-un colegiu în judeţul Ilfov, condiţie în care la negocierile pe care noi le-am purtat pentru împărţirea colegiilor, eu părăsind colegiul din sectorul 1 (...), în negocierile care au avut loc noi am convenit cu Partidul Conservator să revină acestuia, în cadrul Alianţei de Centru Dreapta", a detaliat Antonescu . Preşedintele PNL crede că implicarea primarului Sectorului 1, Andrei Chiliman a fost "defazată" şi că acesta nu are "jurisdicţie să hotărască". În ceea ce îl priveşte, Antonescu a declarat că va candida într-un colegiu din Sectorul 3. "Eu mă duc într-un sector mai mare pentru că socotesc că e de datoria unui şef de partid să se bată în sectorul mare şi mă duc anume în sectorul domnului Blaga, în speranţa că, uite, vom putea să facem o confruntare frumoasă. Am putea să nu luăm nici unul dintre noi mandatul, dar ar fi o confruntare, doi lideri de partid în miezul Bucureştiului pe un colegiu mare, politic. Aşa că mă duc la sectorul 3 în colegiul domnului Blaga", a declarat preşedintele PNL.

Niciun comentariu: