luni, 6 august 2012

TRAIAN BASESCU DUPA CE A FOST DEMIS PRIN VOTUL A PESTE 8 MILIOANE DE ELECTORI,DIN CURTICICA URLA CA TURBATU'CA NU ABDICA?!


Milioanele de români care i-au spus lui Traian Băsescu pe 29 iulie că nu-l mai vor președinte și care poate se întrebau când are de gând acesta să se retragă au avut ocazia să afle duminică.
Traian Băsescu a declarat, din curtea sediului său de campanie, că nu intenţionează să demisioneze deoarece aceasta ar fi "cea mai mare laşitate" şi ar duce la "finalizarea cu succes a loviturii de stat" dată de USL. Și - nota bene - Băsescu ne-a amintit din nou că un "președinte nu abdică". "Demisia mea ar fi cea mai mare laşitate. Preşedinţii nu abdică, demisia mea ar fi atingerea obiectivului celor care au organizat lovitura de stat, şi eu nu vreau sa îşi atingă obiectivul. Dacă va spune CCR altfel, foarte bine, voi scoate pălăria, îmi iau bocceluta şi am plecat. Am o meserie, ştiu ce sa fac. Altfel, ar fi ridicol ca eu însumi, prin atitudine, prin acţiunea mea, să duc la finalizarea cu succes a loviturii de stat. Mai mult, ca preşedinte suspendat, legal, nu pot demisiona dintr-o funcţie pe care nu o acum acum, cea de preşedinte (fals - nr.)", a spus Băsescu. Băsescu a aruncat apoi gogoașa că va demisiona în eventualitatea revenirii sale la Palatul Cotroceni, în condiţiile în care USL va accepta condiţiile sale: revizuirea Constituţiei cu reducerea mandatului preşedintelui la patru ani, Parlament unicameral cu 300 de parlamentari.

Niciun comentariu: