joi, 7 iunie 2012

VASILE TUDOR: SCRISOARE DESCHISA CONCETATENILOR MEI DIN CODLEA!


TUDOR VASILE SCRISOARE DESCHISA CONCETATENILOR MEI Lege, competenta si locuri de munca. Candidez ca primar independent si consilier local independent Am luat aceasta decizie dupa consultarea cu cetatenii, ocazie cu care am primit foarte multe semnale pozitive. M-am inscris intr-o lupta electorala grea, dar deosebit de onoranta. Am obosit sa astept in expectativa si candidez pentru schimbare, pentru a fi o alternativa la multi dintre dvs. Ma adresez tuturor categoriilor sociale indiferent de varsta, religie, sex, nationalitate sau orientare politica dar, in special, celor nehotarati si celor circa 50% care nu se prezinta la vot. Sunt un om modest, nu prea vorbaret si nu de putine ori mi s-a reprosat ca nu stiu sa ma pun in valoare insa, am considerat ca cineva trebuie sa fie categorisit dupa fapte si nu dupa vorba. In Codlea, nu sunt foarte cunoscut, am lucrat doar 3 ani, dar nici nu sunt omul caruia ii place sa iasa in evidenta. Mi-a placut in schimb, sa muncesc cinstit pentru a-mi merit salariul pe care il primeam iar in viata am avut principii sanatoase, spun eu, pe care intotdeauna mi le-am respectat; profesional am cautat sa imi fac cat mai bine si corect meseria si asa imi doresc sa fac si de acum inainte. Sunt un om echilibrat, cu frica de D-zeu si toata viata prin natura functiei am respectat legea si am vegheat la aplicarea corecta a ei. Astfel ca, cea mai mare satisfactie a recunoasterii meritelor muncii mele, am avut-o cand am fost selectat singurul politist care sa lucreze cu procurorii din PNA, actualul DNA. Referitor la candidatura pentru functia de primar si consilier local Stiu ca este foarte greu.. Marea majoritate au pe cate cineva in familie sau in neam care candideaza si pe care vor dori sa il si voteze. Eu, din pacate, nu am pe nimeni aici, nici frati, nici neamuri. Unii sunt la 400 Km distanta iar altii la 4000 de km. Copii mei amandoi sunt in strainatate, cu foarte putine sperante de a se mai intoarce in tara. Acesta este si unul din motivele principale care m-au facut sa candidez. Pentru a ma implica in crearea locurilor de munca. Este dureros sa vedem cum ne pleaca tinerii, sotii, sotiile sa lucreze in strainatate cand, cu implicare si vointa, le puteam asigura un loc de munca aici, astfel incat, concetatenii sa ne ramana acasa. Se spune ca nu sunt cunoscut, dar am votat oameni foarte cunoscuti ai Codlei, iar rezultatele nu au fost nici pe departe pe masura asteptarilor. Nu conteaza cat de cunoscut sau necunoscut esti, conteaza caracterul, pregatirea, comportamentul in familie si societate, moralitatea, vointa de a face si implicarea. Personal, va ofer integritatea si verticalitatea mea, precum si experienta profesionala si de viata acumulate pana la varsta de 51 de ani. In situatia in care nu voi fi ales primar, din cauza motivului expus : acela de a nu fi suficient de cunoscut in Codlea, sper sa intrunesc numarul de voturi pentru a fi ales consilier, pentru ca din aceasta functie sa generez proiecte, sa vad cum se cheltuie banul public si pentru a putea stopa eventualele abuzuri sau nereguli care poate, se vor ivi. Pentru cei care candideaza sperand ca odata ajunsi in Primarie se vor capatui, se inseala. Cu mine in scaunul de primar sau de consilier, abuzurile si furturile din banul public vor disparea. Sunt un om al dialogului si va chem sa conducem Primaria impreuna. Va cer implicare si in acelas timp intelegere si rabdare in rezolvarea problemelor datorita situatiei economice dezastruoase in care suntem. Sunt un om de cuvant si nu uit ce promit. De aceea, vreau ca la fiecare 6 luni sa ne intalnim pentru analize, dezbateri publice si sugestiii. Pentru a realiza aceste lucruri insa, am nevoie de increderea si votul dumneavoastra, iar eu va ofer speranta ca ceea ce am discutat se va realiza. Doresc sa aduc in primaria Codlea mai mult respect pentru cetateni, un stil de lucru bazat pe eficienta maxima si transparenta in cheltuirea banului public iar privitor la eficienta cheltuirii banului public voi solicita si sustine efectuarea unui audit, a unui control financiar la nivelul primariei Codlea, pentru a stabili care este situatia economico-financiara, cum s-au cheltuit fondurile alocate, deficientele si responsabilitatile la fiecare caz in parte. Este timpul sa ne schimbam cu totii, sa ne gandim ca ceea ce facem, facem pentru copii si nepotii nostrii. Voi candida ca independent la alegerile din 10 iunie, alaturi de alti contracandidati carora le urez succes. Imi doresc ca viitorul primar sa corespunda asteptarilor, nazuintelor si aspiratiilor dvs. Cine este staful meu? Dvs., alegatorii. Sunt independent dar nu sunt singur pentru ca, sper, sa va am pe dvs. langa mine. Votati cu incredere si nu veti fi dezamagiti. Aveti cuvantul unui om care pana la 51de ani nu si l-a incalcat niciodata. Vreti schimbare? Aveti alternativa! Prezentati-va la vot si votati gandindu-va la cei 4 ani care urmeaza, nu doar la ziua votului. Acordati votul dv.acelui candidat care credeti ca merita dupa o analiza foarte atenta, din toate punctele de vedere.De votul dv. depinde soarta orasului si a noastra, a tuturor. Veniti si votati schimbarea pe care o asteptati Pozitia 12 pentru primar, Pozitia 24 pentru consilier local. Am folosit aceasta forma de adresare intrucat nu sunt un bun orator, neavand experienta politica pentru a avea o prezenta la scena deschisa ca ceilalti contracandidati. Va multumesc, Cu stima, Tudor Vasile

Niciun comentariu: