marți, 19 iunie 2012

SILVIU PRIGOANA RENUNTA LA FUNCTIA DE CONSILIER GENERAL AL CAPITALEI!


Silviu Prigoană a anunțat luni că a depus o cerere la conducerea PDL de retragere din Consiliul General al Municipiului București, întrucât democrat-liberalii “au început să stea slăbuț în Parlament”. “Nu este o informaţie. Este o certitudine. La ora 13,00 am depus cererea de retragere din Consiliul General la conducerea partidului, conducerea PDL Bucureşti. Astăzi am avut o discuţie cu conducerea partidului, partidul a decis că are nevoie de mine în Parlament, pentru că am început să stăm cam slăbuţ în Parlament. Pe lista de consilieri erau mulţi alţii care cunosc problemele şi eu nu puteam să pun în practică din funcţia de consilier general programul meu de primar. Era diferit. Dar, pot să-mi termin proiectele din Parlament. În locul meu va veni următorul pe listă“, a declarat deputatul pentru Agerpres. Consilierii PDL în CGMB, potrivit rezultatelor anunțate de BEM, sunt Vasile-Silviu Prigoană, Simona Creţu, Ionel-Cristinel Deaconescu, Marius-Cristian Ţugurel, Cătălin-Lucian Iliescu, Mircea-Cristian Raicu, Florin-Laurenţiu Vlădan, Tiberiu-Ionel Nicolin, Maria-Mirela Dinu, Silviu Văduva, Ioan Şteţc.

Niciun comentariu: