vineri, 1 iunie 2012

ANTRENORUL LUI BUTE,STEPHAN LAROUCHE:LUCIAN CREDEA CA PARTIDA S-A TERMINAT IN REPRIZA A -4--A!


Dezvăluire uluitoare a lui Larouche despre meciul Bute-Froch.
Stephan Larouche, antrenorul lui Lucian Bute, a făcut public un moment incredibil al meciului de la Nottingham şi a dezvăluit tactica pregătită de pugilistul român. Stephan Larouche a dezvăluit că Lucian Bute a fost atât de ameţit de loviturile încasate de la Carl Froch încât dupa runda 4 credea că s-a terminat meciul. "I-am explicat că este abia final de repriză", a declarat Stephan Larouche, conform Naţional. Antrenorul canadian susţine că Lucian Bute a fost mult prea încrezător în forţele sale, motiv pentru care a comis câteva erori de tactică şi strategie. "Noi am discutat că el trebuie să stea cât mai departe de Froch. Am făcut câteva şedinte de sparring cu adversari de la categoria semigrea, pentru a-l obişnui cu modul de a lovi al lui Froch. Lucian a rezistat foarte bine la loviturile încasate la antrenamente şi a crezut că poate sta la bătaie 12 reprize şi cu Froch, din această cauză s-a deschis mult prea mult", a mai afirmat Larouche. Lucian Bute admite că s-a întâmplat ceva ciudat cu el la Nottingham, dar n-a găsit încă o explicaţie plauzibilă pentru modul în care a fost învins. "Nu a fost seara mea. Froch a câştigat pe merit. Nu am avut tăria de caracter sa văd meciul, sa vad ce s-a întâmplat. Văd imagini în subconştient, dar abia când ma voi întoarce la Montreal voi face o analiză a meciului, împreună cu antrenorul, să văd ce s-a întâmplat la Nottingham. Strategia o stabilisem în funcţie de viteza mea de execuţie, nu trebuia să stau în corzi, dar nu am o explicaţie de ce s-a întâmplat aşa, de ce am stat în corzi, de ce m-am făcut de râs. Eram hipnotizat!", a declarat Lucian Bute. "Îmi pare rău de modul în care am pierdut. Bute nu trebuia să piardă aşa. Am fost învins într-o manieră clară, categorică. Aştept revanţa, dacă va fi una. Revanţa este prevăzută în contract, acum, peste trei luni, peste un an, când vreau eu. În funcţie de cum o să fiu, o să decidem dacă şi când va avea loc. Acum am nevoie de linişte, de o vacanţă, să stau departe de sala de box", a mai adăugat Lucian Bute.

Niciun comentariu: