vineri, 15 iunie 2012

PREMIERUL PONTA :TRAIAN BASESCU S-O SUPARAT CA NU L-AM INFORMAT CA VOI LUA ICR DE LA PRESEDENTIE!


Ponta: Băsescu mi-a reproşat că nu l-am informat că voi lua ICR de la Preşedinţie. Preşedintele Traian Băsescu i-a reproşat premierului, în întrevederea de joi, că nu l-a informat în legătură cu Institutul Cultural Român (ICR) de la Preşedinţie, a declarat, joi, Victor Ponta. Întrebat dacă Preşedintele i-a reproşat că a luat ICR de la Preşedinţie, Ponta a răspuns: "Da. Mă gândeam că - dacă am stabilit împreună că nu dăm foarte multe detalii, dar domnia sa a spus de aseară că era foarte nemulţumit că nu l-am informat". Ponta a spus că pe viitor îi va trimite preşedintelui agenda de lucru a Guvernului. "O să-i trimit preşedintelui agenda de lucru a Guvernului pentru că eu cred că, indiferent de ceea ce ne desparte la nivel personal, instituţiile trebuie să colaboreze şi să se respecte între ele, indiferent de persoana care ocupă absolut temporar - şi preşedintele e temporar, şi eu sunt temporar premier, însă instituţiile rămân şi cred că cât mai mult repspect instituţional este înspre binele tuturor", a spus Ponta. Guvernul a confirmat că Institutul Cultural Român (ICR) va fi trecut de sub autoritatea preşedintelui României în subordinea Parlamentului. Preşedintele a declarat, miercuri seară, că este mândru de activitatea ICR de când este el şef al statului iar Horia Roman Patapievici este director, acuzând Guvernul şi PSD că nu au avut decenţa să îl anunţe despre mutarea Institutului de la Preşedinţie la Senat.

Niciun comentariu: