sâmbătă, 30 iunie 2012

LENUTA DI'PLESCOI RECUNOASTE CA A PLAGIAT LUCRAREA DE DOCTORAT!


Elena Udrea a fost şi ea acuzată de plagiat. Întrebată de gândul.info despre aceste acuzaţii, Udrea spune că "probabil a fost eroarea unor colegi care m-au ajutat la vremea respectivă".
Tot despre teza ei de doctorat, la care a renunţat la un moment dat, Udrea a declarat cu dezinvoltură că, neavând timp să îşi facă sigură lucrarea, a apelat la ajutorul colegilor şi al profesorilor. "În anul 2005, când am ales cariera politico-adminsitrativă, am încercat să mă pregãtesc urmând cursuri post-universitare la Colegiul Naţional de Apărare. Am luat decizia de a începe o teză de doctorat, acestea erau lucrări pregătitoare. Neavând timp să-mi fac singură teza, te ajută colegii, profesorii. Mai scria când unul, când altul şi apoi publicam împreună şi cu sprijinul profesorilor (...) Probabil a fost eroarea unor colegi care m-au ajutat la vremea respectivă. Asta e!" a declarat Elena Udrea pentru gândul.info.

Niciun comentariu: