duminică, 18 noiembrie 2012

PREMIERUL PONTA II DA UN DOS DE PALMA LUI BASESCU:ACESTA IARASI MA CONFUNDA CU BOC SI MRU!


Ponta: “Băsescu iarăşi mă CONFUNDĂ cu Boc. De Guvern eu mă ocup, el a DISTRUS inima României”
Premierul Victor Ponta a ţinut să-i răspundă preşedintelui Traian Băsescu, ce declara vineri că acesta face aceleaşi greşeli pe care le-a făcut şi guvernul Boc, precizând că şeful statului îl confundă din nou cu foştii premieri Emil Boc sau Mihai Răzvan Ungureanu. Totodată, întrebat în legătură cu faptul că şeful statului a calificat ca neinspirată decizia Guvernului de a permite instituţiilor publice achiziţionarea de autoturisme cu preţul sub 18.000 de euro, Victor Ponta a mai adăugat că şeful statului nu trebuie să se ocupe de guvernare, întrucât atunci când a făcut asta “inima României a fost oprită, şi cea economică şi cea socială”. “Mă uimesc preocupările preşedintelui Băsescu, eu credeam că preşedintele ţării trebuie să se ocupe de reprezentarea în afacerile externe şi militare. Îmi pare rău dacă iar mă confundă cu domnul Boc sau domnul Ungureanu, de guvernare mă ocup eu. Dânsul se ocupă de ce are dânsul de făcut, că deocamdată mă bazez pe faptul că, atunci când domnul Băsescu s-a ocupat de guvernare, inima României a fost oprită, şi cea economică şi cea socială”, a răspuns Ponta, citat de Mediafax. El a susţinut că “inima economică a României a fost distrusă de guvernele conduse de Traian Băsescu”, iar “inima socială a fost supusă de asemenea unei distrugeri fără precedent”. ”Cred că preşedintele Băsescu este principalul responsabil pentru ce s-a întâmplat în aceşti ani în România, motiv pentru care românii în număr atât de mare au vrut să-l demită în vară”, a spus Ponta, calificând drept “genocid social şi catastrofă economică” situaţia lăsată în urmă de guvernările PDL. Preşedintele Traian Băsescu a declarat, vineri, că şi Guvernul Ponta face aceleaşi greşeli ca şi Guvernul Boc, iar peste tot sunt numai politruci, care în loc să vină cu un buget realist, vând gogoşi pe la emisiuni. “Zona euro se află în recesiune, iar partidele politice româneşti încearcă să vândă gogoşi electoratului, în loc să vină cu un program de buget realist pentru anul viitor. Nici guvernul Boc, nici Guvernul Ungureanu nu a respectat acordul cu FMI, iar actualul executiv Ponta face aceleaşi greşeli în relaţia cu Fondul”, a precizat preşedintele Traian Băsescu Totodată, şeful statului a mai precizat că decizia Guvernului de a cumpăra maşini, cu o valoare de până în 18.000 de euro, este “una din măsurile neinspirate“ pe final de an, apreciind că, dacă au rămas bani necheltuiţi, ar fi putut fi folosiţi la plata facturolor restante la ministere.

Niciun comentariu: