luni, 5 noiembrie 2012

FOSTUL PRESEDINTE AL ROMANIEI,EMIL CONSTANTINESCU NEMULTUMIT DE COMISIA EUROPEANA!


Fostul preşedinte al României, Emil Constantinescu, a declarat la Realitatea TV, că după ce au început manifestaţiile în ianuarie pentru demiterea lui Traian Băsescu a hotărât să nu intervină public. De altfel, acesta a mărturisit că este pentru prima dată anul acesta când apare public pentru a preciza că are câteva nemulţumiri legate de Comisia Europeană.
Când au început manifestaţiile al căror scop era demiterea preşedintelui, m-am hotărât să nu intervin. A fost o hotărâre a mea. M-am implicat deschis doar cu acele scrisori către preşedintele Barosso, Schulz”, a spus Emil Constantinescu. Fostul preşedinte şi-a exprimat punctul de vedere şi în ceea ce priveşte implicarea Comisiei Europene în politica internă. “Cum respectă Comisia Europeană instituţiile statului şi statul de drept? Nu este permisă o ingerinţă care să interzică dreptul de graţiere. Eu n-am să las lucrurile aşa. Nu se poate tolera o astfel de încălcare, pentru că mâine poate să fie altă ţară. Am căzut de acord cu importanţi lideri. Voi organiza la Bucureşti o conferinţă cu titlul “Uniunea Europeană, între democraţie şi birocraţie”, a spus Emil Constantinescu. Acesta a precizat că incidentul din România a subliniat lipsa de informaţii a unui stat faţă de ce se întâmplă într-un alt stat. “Nu se poate vorbi de democraţie, când nu sunt consultate toate statele”, a conchis fostul preşedinte.

Niciun comentariu: