vineri, 27 iulie 2012

TRAIAN BASESCU LASUL SI MINCINOSUL MINCINOSILOR,DESPRE VILA DANTE :ESTE O MINCIUNA!


Băsescu despre vila Dante: E o minciună la fel ca cea cu copilul lovit din campania din 2009.
Traian Băsescu a făcut noi precizări azi, la realitatea.net, despre Vila Dante, care, potrivit premierului Ponta, urma să ajungă în posesia lui după terminarea mandatului. Băsescu compară situaţia cu cea din 2009 când a fost acuzat că a lovit un copil, lucru pe care el îl neagă şi azi în ciuda evidenţelor. Comparaţia este cel puţin nefericită, asta dacă nu cumva Băsescu îi crede pe toţi românii idioţi, incapabili să tragă concluzii şi atunci când văd cu ochii lor ceva. "Despre vila Dante: E o minciună la fel ca cea cu copilul lovit din campania din 2009, un fals. Eu nu am cerut nicio vilă pentru că, mai ales că aflu despre această vilă că din 2010 s-a inceput lucrul la ea. Abia fusesem ales de câteva luni in 2010, cine isi fixează o vilă pentru2014 in 2010 când nu ştii ce guvern va fi. E foarte confortabilă reşedinţa preşedintelui României, nu aveam nimic in program. Dar asta ne arată cât de jos poate coborî Ponta cu miniciuna, pe care deja a confirmat-o in relaţiile cu Bruxelles şi romanii .SI-a zis el că dă ă lovitură de imagine .Vă asigur că Ponta va trebui să răspundă în faţa legii pentru că ii voi face o plângere penală. Si disputa politică are nişte limite, cred că a depăşit-o", a declarat Băsescu pentru sursa citată. Noi elucubraţii pe tema justiţiei "Până la mine, nimeni nu a putut proteja cât de cât justiţia, numirile sau făcut sub influenţă de partid. Eu nu am avut acestă practică. Am vizat pentru structurile superioare ale justiţiei, nişte oameni integri. Am avut noroc, puteam să nu reuşesc. Dacă Daniel Morar devenea un om frecventat de partidele politice, dacă Kovesi se mai intelegea cu partidele, uite că au fost oameni care au spus: Nu vrem, avem o şansă să facem ceva in justiţie. Sigur, nimeni nu poate garanta că eşti la fel de noroc şi la următoarele numiri. Am avut nişte criterii. Au răbufnit şi in presă când l-am numit pe Morar la propunerea Monică Macovei, PDL a explodat pentru că acesta arestare cu ceva timp inainte un senator PD. Asta e viaţa", a mai spus Băsescu.

Niciun comentariu: