joi, 12 iulie 2012

ITAIUL GROPAR AL ROMANIEI TRAIAN BASESCU SI FRICA SA FATA DE FURIA POPORULUI ROMAN PE CARE L-A CONDAMNAT LA MOARTE!


Preşedintele suspendat, Traian Băsescu, a susţinut, miercuri, o conferinţă de presă la sediul său de campanie din strada Comăniţa 9. Băsescu le-a cerut celor care îl sprijină “victoria la referendum”, punctând că obiectivul său este să câştige acest referendum.
“Primul lucru pe care vreau să-l comunic este acela că în această campanie, care va avea ca finalitate referendumul din 29 iulie, eu nu apăr un scaun (…) Am de apărat România europeană, acea Românie pe care am început să o construiesc împreună cu instituţiile statului şi cu românii”, a declarat Traian Băsescu, adăugând că “mandatul l-am dedicat procesului de modernizare a României şi n-aş vrea ca în urma acestui referendum România să facă paşi înapoi.” Acesta a precizat şi care este obiectivul său în ceea ce priveşte referendumul din 29 iulie. “Obiectivul meu este să câştig referendumul. Foarte mulţi pleacă de la premiza că, erodat de guvernare şi de probleme, voi pierde referendumul”, a menţionat preşedintele suspendat, subliniind că “românii vor fi cinstiţi cu preşedintele lor, vor aprecia ce am făcut pentru ei.” “Ceea ce a făcut USL nu este cinstit, nu este cinstit să ai ca valoare acapararea instituţiilor şi pentru a legitima această incorectitudine să încerci să te ascunzi în spatele votului popular. USL nu este în stare să guverneze dacă nu îşi însuşeşte instituţiile statului”, a continuat Băsescu seria dezvăluirilor. “Ei nu au înţeles că, în ultimii 8 ani, instituţiile s-au desprins din practica de a acţiona la ordinul partidului”, a mai adăugat acesta. Băsescu a menţionat şi care sunt oamenii săi de încredere, pe care contează în campania electorală: “Răzvan Ungureanu este un om pe care contez. E un om în care am încredere. Dar, nu numai în el. Uitaţi-vă la Horia Neamţu (Mihail Neamţu, n.r.)” Preşedintele suspendat a ajuns, miercuri, după ora 13:00, la sediul său de campanie din strada Comăniţa 9, unde a intrat fără să dea declaraţii jurnaliştilor prezenţi. Membrii staff-ului de campanie au adus două umbrele de protecţie solară jurnaliştilor din faţa clădirii.

Niciun comentariu: