marți, 17 iulie 2012

TRAIAN BASESCU INTAIUL PENAL AL ROMANIEI DUPA CE A ABERAT SI A HHAIT LA BANCOREX TV,A DECLARAT CA SERVICIILE SECRETE STIAU TOT CE FACEA VICTOR PONTA!


Într-un acces de hăhăituri - prin care şi-a mascat o suită largă de minciuni sfruntate -, luni seara, la B1 TV, individuul care a deţinut funcţia de preşedinte al României şi din care acum e suspendat în vedere necesarei demiteri, Băsescu T., pare că a regretat că nu a putut trimite Janadermeria să intervină împotriva prim-ministrului României, Victor Ponta, şi împotriva parlamentarilor care au votat fireasca sa scoatere de la Palatul Cotroceni. Desigur, din pricina lipsei de autocontrol, numitul Băsescu şi-a dat arama pe faţă, vorbind despre EXACT instituţia de forţă care înecat în sânge, pumni, bocanci şi bastoane, protestatarii care în primele două luni din 2012 au demonstrat împotriva dictaturii lui Băsescu şi a clicii sale compusă din elemente precum Udrea, Cocoş, Popoviciu, Boc, Apostu etc.
Din elucubraţiile celui care se agaţă de ultimele clipe de libertate, ştiindu-se el însuşi un puşcăriabil, nu doar de scaun, redăm câteva: "După " beţivu' " şi "chioru' ", acum sunt "preşedintele suspendat" pentru Antene şi pentru Voiculescu. În realitate sunt preşedintele ales. Sunt cetăţeanul Traian Băsescu ! Hă, hă. hă ! Am mizat mult pe evoluţia politcienilor români, de această dată. Eu aveam lecţia primită de la PNL PSD în 2007 când m-au suspendat imediat ce au reuşit să facă o majoritate. Dar 2012 mi se părea un an mult prea îndepărtat de 2007 din punct de vedere comportamentului politic. Am crezut foarte mult în aceasstă distribuţie a puterii. De aceea am dat şi SRI şi SIE Opoziţiei (cât poate acest individ sinistru să mintă cu o incredibilă neruşinare, de parcă şefii care au fost şi sunt la aceste instituţii ar fi fost desemnaţi de partidele din opoziţie sau ar fi primit măcar girul formal al opoziţiei - n.r.) . O încununare a mandatului meu ar fi fost dacă reuşeam o coabitare. Dar a fost o extraordinară maturizare a clasei politice. Fosta majoritate îşi pierduse capacitatea de a mai susţine un guvern, dar mi-am spus că democratic este să nu fac niciun fel de joc politic şi să spun, aveţi majoritatea, poftiţi mandatul domnule prim-ministru. Nu am crezut însă că vor prefera să împingă ţara în instabilitate. Le-am dat mandatul că ştiam cât de important este ca România să fie stabilă politic. Acest lucru trebuia sa ne reuşească. O coabitare cu forţe de stângă. Din păcate oamenii politic al USL sunt de dimensiuni mici. Nu au putut pune interesul naţional deasupra interesului de a pune mâna pe justiţie nicium. Nu eu am fost ţinta lor. Ţinta lor a fost debarcarea preşedintelui pentru că el numeşte şefii în justiţie. Ei au fost ţinta. Corlăţean a primit şefii de organizaţii judeţene care i-au spus "vrem la parchetul Curţii de Apel nu ştiu unde, îl pui pe ăsta...". Poate să se dea Corlăţean de-a dura cât vrea el, sunt lcururi pe care le ştiu. I-a dus capu pe unii PSD-işti şi PNL-işti de frunte din teritoriu să cheme şefii de parchete judeţele de pe lângă Curţile de Apel. Concluzia răspunsului meu este că nişte oameni politici, lipsiţi de milă pentru ţară (cât de scârbos poate fi individul care nu cunoaşte sentimentul de milă - n.r.), de dragul de a pune mâna pe justiţie au sacrificat-o pur şi simplu, cu tot cu români (şi el care i-a sacrificat români cu aşa-zise măsuri de autsreitate dar numai ca să dea bine afară, şi tot degeaba - n.r.). E greu acum, când te uiţi ce s-a întâmplat cu leul. Eu ştiu oameni care vorbesc să-şi retragă afacerile din România (nenorocitul, vor ăia să se retragă doar că nu va mai fi el preşedinte, ce glumă proastă n.r. Iată cine se aruncă în aer o dată cu Ţara, o dată cu Poporul, dup principiul "după mine potopul-n.r.). Mă aştept mai puţin la Crin şi la Ponta să înţeleagă cât rău au făcut ţării. Eu am ştiut exact programul (Ha, ha, ha de aceea era franjuri la şedinţa in Parlament din data de 5 iulie, când abia mai putea respira-n.r.) . Dar credeţi că suntem într-un stat sud african sau sud american să trimit jandarmii din parlament (comparaţie făcută de un om cu pretenţii că ar fi în toate facultăţile, unul care mai vrea să reprezinte diplomatic România!-n.r.). Am ştiut tot programul. El s-a declanşat cu nevinovata dorinţă a lui Victor Ponta să vină la parlament să prezinte ce a făcut la Bruxelles. Ceea mai mare greşeală este să te lupţi împotriva abuzurilor statului, tot împotriva justiţiei.Trebuie să laşi justiţia. Eu nu am crezut vreodată că UDMR va intra în acest joc al suspendării. Dar suntem în aceeaşi familie politică la nivel european. Astea-s sunt interesele hoţilor. UDMR au ieşit o mare parte din ei din sală, dar au rămas Borbely cu dosarul penal şi cu câţiva în jurul lui. Uitaţi-vă la lista celor care au votat. Sunt 19 oameni cu dosare penale. Vi le dau din presă. Sunt 19 deputaţi şi senatori dintoate partidele. Eu nu am cunoscut vreodată un ziarist de la Nature. Pe mine m-a supărat altceva:e l are masteratul la Catania. Aflasem că nu are niciun masterat la Catania: la asta mă refeream când am zis Dottore. Eu când i-am zis Dottore lui Ponta m-am referit la doctorul din commedia dell'arte, care se pricepea la tot şi era prost de dădea în gropi. (Cât de nemernic poate fi: botoasa aceea din ograda lui a zis că are facultate americană şi a fost dată în vileag chiar în presa băsistă că numai facultate nu era cursul acela-n.r.).RTV, România TV este gazeta de perete a lui Victor Ponta. Eu cred că justiţia va rezista pentru că e şi un suflu nou în justiţie. Toţi acei judecători din vremzrile de după revoluţie nu mai sutn în funcţii înalte. Au venit alte generaţii. Mai au un element. De când sunt preşedinte, este al patrulea an în care semnez promoţiile de magistraţi. În fiecare an semnat cel puţin 150 de decrete. Dacă înmulţesc 8 cu 150 ajungem la 1.200 de magistraţi noi. Dacă vă uitaţi la preşedinţii curţilor de apel-s oameni tineri. Uitaţi-vă la Curtea Supremă: au promovat judecători tot mai tineri. Nu atât de tineri încât să fie nexperimentaţi, dar nici prea bărtâni încât să aibă gustul vechiului tip de judecători. Credeţi că unul ca fost primar al Cujului ar fi fost imposibil să fie luat cu fulgi cu tot dacă judecătorii se mai intimidau la funcţii înalte. Cine va încerca să muşte din Justiţie îşi va rupe dinţii. Cu o condiţie ca nu cumva să încapă Justiţia pe mâna unora ca procurorul acela, Bălan. Ăsta era un soi de Voicu. Şi el distribuia funcţii. Atât timp cât la Cotroceni va exista un preşedinte care va ţine la justiţie şi o va proteja de astfel de numiri, nu cred că se va pune un aviz pozitiv peste oameni care ştiu că sunt coruptibili (Ahaa, şi intervenţia în favoraea lui Puiu Popoviciu care "cu ce agreşit, că a dat locuri de muncă la oameni?", tot justiţie independentă e - n.r.). Avem o problemă la referendum: în hotărârea parlamentului este un articol "dacă nu se validează de către Curtea Constituţionaală, Parlamentul va stabili calea de urmat". Această hotărâre ascundea riscul nevalidării referendumului, dar a mutat de la Curte responsabilitatea de a da calea de urmat. La ei mă aştept de la orice: să mă cheme la parlament şi să-mi spună: "Te-am demis!" Avem un singur act normativ cu putere de lege: ca dacă nu se validează referendumul, parlamentul stabileşte calea de urmat. Dar nu poţi ataca hotărârea oricum. Parlamentul, marţi şi miercuri trebuie să ia legea şi să o pună în acord cu decizia Curţii. Curtea Constituţională nu poate să invalideze deciziile parlamentului. Ei şi-au luat aşa o papară pe extern din cauza nerespectării regulilor statului de drept. De data asta atribuţiile rămân la Curtea Constituţională, care poate invalida referendumul. Dacă nu se va întâmpla acest lucru, avem o problemă. Eu am un sentiment de frustrare: e necinstit să iei un preşedinte cu opt ani de exerciţiu al funcţie. Un preşedinte carea trecut ţara prin criză opt ani şi nu a lăsat-o de izbelişte, sigur cu costuri enorme de popularitate şi să-i spui după opt ani de funcţie, cu trei ani de criză, sa obţină 50 la sută. E imoral politic. (Tupeu, numele tău e Băsescu. Ce a fost moral în cei opt ani ??? - n.r.). Şi asta a avut o greutate destul de mare în abordarea liderilor europeni. Cât de imorali pot fi politic cei din USL să-şi suspende preşedintele după opt ani. Pe mine nu mă interesează câţi vin, mă interesează să am cu un vot peste ceilalţi. Sunt realist: Timpul e prea scurt să ajung la 50 de procente. Dar am obligaţia să încerc. Dacă nu aş încerca, aş avea sentimentul că nu mi-am făcut datoria. Eu nu mă bat pentru un scaun, ci pentru ţara mea, care a încăput pe mâna unor năuci care nu înţeleg ce înseamnă democraţia (o spune el care a confiscat, pas cu pas, democraţia -n.r.). A fost în 2007 terfelită fără motive de încălcare a Constituţiei. Am fost suspendat de două ori degeaba. Această Constituţie nu mai trebuie lăsată la voia întmplării. Puşcăribilii au putut influenţa mersul lucrurilor. Eu nu pot lăsa funcţia de preşedinte a României să fie terfelită (el care a terfelit TOTUl în cale sa, cât tupeu ! -n.r.). Se spune clasa politică este oglinda societăţii. Cei care şi-au asumat demiterea preşedintelui să primească o lecţie şi poporul să le arate că nu-i reprezintă, că sunt sub nivlul societăţii. Acesta este un alt elemen tcare mă motivează: Avem prea mulţi politiceni care nu-i reprezintă pe români, iar clasa politică românească este în majoritate total discreditată. Şi dacă eu mă întroc şi dacă nu mă întroc, episodul loviturii de stat ascunse sub acte normative este în mintea tuturor politicneilor europeni. Nu-l poate nega nimeni. Episodul colapsului statului de drept este unul clar pentru toţi. Ne vor trebui ani de muncă. Am dat cu piciorul la o construcţie extrem de migăloasă şi în NATO şi în UE (care NU, NU, NU sunt meritul lui. În momentul blestemat în care a ajuns el Cotroceni negocierile de aderare la UE erau deja încheiate iar România era deja membră a NATO!!! -n.r.). AM fost oameni care am respectat normele democratice, când am spus că facem poltiici de reechilibrare a factorilor economici (pe dracu !-n.r.) Ceea ce am spus, asta am făcut. Vreau să ştiţi un lucru. Greciei îi este greu să fie lăsată. România dacă nu îşi făcea treaba cum trebuie, nu ar fi fost finanţată de nimeni. Noi ne-am câştigat cu migală un pretigiu de ţară serioasă. Între 3 şi 6 iulie ei au pulverizat eticheta ce va fi ştearsă în timp. Actualul ministru de Externe este o calamitate pentru România. Nu înţelege nimic. Minte ca şi premierul. El trebuie să plece de acolo. Marga este o calamitate, distruge relaţiile externe ale României. Un politician ca Hitler, respectând legile a introdus cea mai a naibii dictatura. Germania are o sensiblitate teribilă la acţiuni de încălcare a statului de drept sub aparenţă legală. Avionul rula către salonul oficial şi am spus stop, nu plecăm la Bruxelles (minte de îngheaţă apele avionul nici nu a fost scos el neajungând la aeroport-n.r.). Ponta nu şi-a trecut mandatul prin guvern. Pe doamna Andronescu, în condiţii normale, nu aş fi numit-o niciodată, din cauza incompatibilităţii. Preşedintele poate să nu aibă riscul de a fi suspendat dacă devine un slugoi al Parlamentului. a dacă răspunde la cerinţa de a graţia pe fiul cuiva... Au luat ICR-ul pentru că au crezut că preşedintele se ocupă de trimis oameni în străinătate. Habar n-am avut niciodată... M-au contactat mai mulţi lideri europeni, nu doar Angela Merkel. Marea problemă pe care o are România acum e că are un preşedinte şi un prim-ministru care nu sunt acceptaţi de nimeni. Ei sunt nişte oameni care au încălcat regulile statului de drept. Toţi stiu că în România a avut loc o lovitură de stat pe care acum încearcă să o legitimeze. Pentru Europa, Ponta e un paria.M-au revigorat ăştia cu suspendarea! Mă simt acum ca la 30 de ani! Biroul meu s-a sigilat, fişetul s-a sigilat. Toate documentele secrete din cabinetul preşedintelui sunt sigulate, nu se poate intra în birou. Preşedintele interimar foloseşte biroul de deasupra biroului preşedintelui. Undeva mai sus. Preşedintele interimar nu are acces la dosarele mele, la dosarele preşedintelui.

Niciun comentariu: