duminică, 13 ianuarie 2013

REVANSA LENUTEI DI'PLESCOI IMPOTRIVA COLEGILOR DIN PD-L!


Plecând de la prezentarea făcută joi de premierul Ponta asupra bugetului, pe care o critică, Elena Udrea ajunge să sară la gâtul colegilor ei din PDL într-o postare pe blogul personal.
Vremea revanşei, după ce a fost debarcată vara trecută din conducerea partidului? "Dar acest moment (prezentarea lui Ponta - nr.) a mai scos la iveală ceva ce mi-a confirmat un punct de vedere pe care îl susţin ferm după ce am văzut cu toţii rezultatele alegerilor din decembrie. Faptul că pdl-istii şi-au abandonat propriul guvern. Şi nu de acum, sau de după momentul pierderii guvernării, ci chiar de pe timpul ei. Din frustrare sau din dorinţa de a nu-şi afecta imaginea explicând măsuri economice nepopulare, mulţi colegi au optat pentru varianta negării propriului executiv. Atitudinea a luat amploare după plecarea de la putere şi după alegerile interne din iunie, care chiar din această abordare au fost generate, apoi a devenit principala strategie de campanie electorală pentru parlamentarele din decembrie. Criticile USL la adresa guvernului Boc au fost însuşite de către colegi, ba chiar unii au făcut-o cu satisfacţie, astfel încât nu a mai putut fi construit niciun mesaj naţional credibil de campanie. Atacurile mincinoase ale adversarilor au rămas fără răspuns din partea noastră şi au sfârşit prin a deveni adevăruri în mintea alegătorilor. Iar rezultatul s-a văzut: dezastru!", scrie Udrea pe blog. Se pregăteşte de alegerile interne din PDL? Udrea îi critică pe pedelişti nu doar pentru ce au "făcut", ci şi pentru ceea ce ea consideră că ar trebui să facă, dar ei nu fac. "Şi acum, când devine tot mai evident pentru tot mai mulţi, că am avut o guvernare responsabilă prin care am reuşit să echilibram economia, cu rezultate cu care se laudă chiar Victor Ponta, văd la televizor colegi care nu sunt în stare să restabileasca adevărul, fie pentru că nu ştiu ce a făcut cu adevărat PDL, fie pentru că sunt prea preocupaţi de revanşe şi interese mărunte personale, pentru a-şi apăra partidul şi rezultatele guvernării sale. Şi aceasta chiar dacă Emil Boc a câştigat în vară Clujul, iar eu am obţinut cel mai bun scor al ARD la parlamentare, adică cei mai stigmatizaţi au reuşit să convingă electoratul mergând între oameni şi explicându-le ce am făcut în realitate si combătând cu argumente minciunile usl-istilor. Dacă şi acum continuăm să ne dezicem de propria guvernare le dau dreptate celor care spun că se poate şi mai rău pentru noi decât ce am păţit pe 9 decembrie!", mai scrie Udrea pe blog.

Niciun comentariu: