duminică, 12 februarie 2012

BECALI CEL CU "FRICA LUI DUMNEZEU"OIERUL BISERICOS PUPINCURISTUL LUI MRU!

Becali: Are dreptate Ungureanu, oamenii sunt leneşi.
 

Gigi Becali vrea să deszăpezească Vrancea! Omul de afaceri a plecat aseară spre sinistraţii din Moldova, blocaţi în nămeţi de mai bine de o săptămână. Latifundiarul din Pipera şi-a anunţat ieri intenţia în exclusivitate la România TV. Nu plec de acolo până nu deszăpezesc şi ultima oaie, a declarat Gigi Becali.
Gigi Becali îi dă dreptate premierului Unugreanu, care a spus că oamenii sunt leneşi, după ce a văzut că s-au adunat doar 50 de oameni în faţa Consiliului Judeţean Vrancea, din Focşani. Patronul Stelei a făcut un nou apel în direct la România TV la oameni să iasă la deszăpezit, spunând că utilaje sunt dar nu şi forţă de muncă.
Becali spune că va fi organizat un comandament la Primărie, de unde se va pleca la localităţile izolate. Deoarece oamenii din Focşani nu au ieşit în număr mare pentru a merge la dat zăpada, Becali a chemat întăriri de la Bucureşti.
"Va fi totul organizat, sunt 50 de localităţi izolate. Cred că o să facem un comandament la Primărie, de aici se vor strânge oanmenii. Eu acolo voi sta până curăţ tot. Planul este: "la munca", astazi apar toate utilajele. În două zile curăţ tot. Îi dau dreptate domnului Ungureanu, eu mă aşteptam să vină 2000-3000 de oameni şi ei stau în bloc. Au ieşit 30-40. Eu am făcut aseara un apel şi nu au ieţit. Nu mă deranjează, dar sunt dezamăgit. Am chemat oamenii de la Bucureşti, am vorbit cu cei de la penitenciar să dea drumul la deţinuţi să facem terabă. Sunt pregătit de treabă dar sunt dezamgit, ce mă nene nici măcar nu e frig afară, eu am venit la tine în judeţ şi voi nu ieşiţi. Sunt leneţi. Nu voi renunţa, ce vină au bătrânii ăia săracii că sunt ăştia leneşi? Ei au nevoie de ajutor. Vor fi 12 vole mari şi mai multe camioane. Poi forţa Steaua dar la lopată nu vin. Noroc nea Gigi, salut nea Gigi, dar atât. Fac un apel iar, că poate aseară nu au văzut: Îi aşteptăm în faţa Consiliului Judeţean vrancea, la Fiocşani. Utilaje avem, lopeţi avem, dar avem nevoie de forţă de muncă. Ca să terminăm azi. Va fi o tabără de lucru şi nu plecăm până nu rezolvăm problema", a declarat Gigi Becali.

Niciun comentariu: