marți, 17 mai 2011

LENUTA DI'PLESCOI A UMFLAT O LICITATIE DE PASTI CU 400.000 DE EUROI



Elena Udrea a umflat o licitatie de Pasti cu 400.000 de euro

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a anuntat oficial atribuirea unui contract de publicitate radio-TV, pentru promovarea programului "Explorati Gradina Carpatilor", in valoare de 8.526.990,2 lei. Licitatia a fost castigata de SC Media Investment Communication SRL, la un pret cu aproape 400.000 de euro mai mare decat estimarea initiala a valorii contractului, finantat din fonduri comunitare.

Potrivit autoritatii contractante, programul publicitar are in vedere determinarea romanilor de a-si petrece vacantele si sarbatorile religioase in tara si vizeaza spoturi publicitare difuzate la Pro TV, Radio Romania Actualitati si Pro FM. Cu toate ca la licitatie s-au inscris sase ofertante, iar criteriul de atribuire a fost cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic, potul s-a majorat din decembrie pana martie cu 1.591.506,2 lei, fara nicio explicatie. Proiectul se inscrie in cadrul celor finantate din fonduri externe nerambursabile FEN, Programe din Fondul European de Dezvoltare.

Surpriza a venit dupa Paste

Anuntul de participare la aceasta licitatie umflata a fost lansat in ultima zi a anului trecut, suma alocata afacerii fiind de 6.935.484 lei, inclusiv TVA de 24%. Contractul a fost atribuit SC Media Investment Communication Bucuresti la data de 30 martie 2011, dupa care s-a tras de timp, in eventualitatea in care vreuna dintre competitoare ar fi depus contestatii. In fine, la data de 18 aprilie anul curent, atribuirea contractului a fost transmisa spre publicare si aducere la cunostinta opiniei publice Sistemului Electronic National de Achizitii Publice, pe site-ul e-licitatie.ro. Numai ca lucratorii acestei institutii, in prag de Sarbatori pascale, au amanat postarea anuntului pana marti, 26 aprilie, cand au revenit la serviciu din mini-vacanta.

Firma Media Investment Communication este detinuta in proportie de 90% de trustul Flash Investment si de Alexandru Dan Balotescu - 10%. Totodata, Flash Investment apartine celui mai bogat publicitar din Romania, Szigeti Zoltan-Eugeniu (37%), a carui avere este estimata la 25-30 de milioane de euro, Mihaelei Nicola (32%) si fratelui acesteia, Teodor-Bogdan Nicola (31%).

Niciun comentariu: