marți, 9 aprilie 2013

PRESEDINTELE PD-L IL IA LA MISTO PE BASESCU SI MISCAREA POPULARA!


Preşedintele PDL, Vasile Blaga, a declarat, luni, că nu îl interesează subiectul Mişcarea Populară. "Mişcarea Populară este o fundaţie. Eu nici nu i-aş fi pomenit numele pentru că nu prea mă interesează, ca să fiu clar, dacă dumneavoastră nu aţi fi ridicat această temă. Am văzut şi ieri (duminică - n.r.) o fundaţie care, desigur, are obiective de centru-dreapta, asumate, declarate, există şi un manifest. Am văzut cine era pe scenă. Probabil că şi dumneavoastră aţi fi trecut subiectul la şi altele, dar au fost la o cafea cu domnul preşedinte. Nu mă deranjează decât un singur lucru spus de liderul acestei construcţii. Construcţie, hai să fin serioşi, făcută la nervi. PDL, s-a spus acolo - pentru că nu şi-a găsit să critice acolo USL, dacă tot este o fundaţie de centru-dreapta - are criterii de integritate, dar nu are criterii de competenţă. Păi pe scenă erau trei miniştri propuşi susţinuţi de PDL care acum sunt consilieri prezidenţiali, domnul Funeriu, domnul Drăgoi şi domnul Lăzăroiu. Atunci am avut criterii ?", a declarat Vasile Blaga la o conferinţă de presă, întrebat cum se va poziţiona PDL în cazul în care Mişcarea Populară va propune un prezidenţiabil.

Niciun comentariu: