vineri, 29 martie 2013

PREMIERUL PONTA A PRIMIT JOI LA TARGU -JIU TITLUL"GORJEANUL ANULUI!"


Ponta, "Gorjeanul Anului" Premierul Victor Ponta a primit, joi, la Târgu-Jiu, titlul "Gorjeanul Anului" şi, conform regulamentului, şi suma de 1.000 de lei pe care acesta a anunţat că o va dona unui copil bolnav. "O să-l rog pe prefect să transmită aceşti bani către unul din cazurile extrem de grave prezentate de un cotidian local. I-am dublat, în sensul că la 1.000 de lei primiţi am pus şi eu 1.000 de lei. Chiar dacă nu se va rezolva foarte mult cu aceşti bani, măcar pentru o mică perioadă de timp ştiu că pot ajuta pe cineva care are nevoie de aceşti bani şi de sprijinul nostru. Prima obligaţie e să nu ne gândim cum să stăm mai mult în funcţii, mai devreme sau mai târziu tot o să le pierdem, ci cum putem face mai mult în perioada cât stăm în funcţie", a spus Ponta. În ce priveşte distincţia acordată, Victor Ponta a declarat: "Cred că am reuşit să facem din nou să se vorbească despre Târgu-Jiu şi despre Gorj. (...) Aş vrea ca Târgu-Jiu să rămână un oraş care să primească mai multă recunoaştere, o zonă care să primească mai mult sprijin. (...) "Gorjeanul Anului" (...) e un titlu pe care-l merităm cam toţi cei de aici. Îmi doresc să facem şi mai multe lucruri de acum încolo. Dincolo de orice poate fi interpretat ca politic, chiar sunt mândru când se întâmplă, fie în străinătate, fie în ţară, să vină cineva care să mă strângă de mână şi să-mi spună: şi eu sunt din Gorj. Nu vreau să-l dezamăgesc şi să-i spun că nu m-am născut aici, dimpotrivă vorbim despre familii, despre locuri, despre ce îi apropie pe acei oameni de zona lor natală".

Niciun comentariu: