luni, 4 martie 2013

EURODEPUTATUL LIBERAL RAMONA MANESCU AMENINTATA DE EURODEPUTATUL PD-L JEAN MARIE-MARINESCU,CA O CRITICA PE LENUTA DI'PLESCOI!


Europarlamentarul Ramona Mănescu susţine că a fost ameninţată de colegul democrat-liberal, Marian Marinescu. Asta la scurt timp după ce maşina i-a fost furată de mai mulţi bărbaţi înarmaţi chiar din Bruxelles. Ramona Mănescu a dezvăluit la "Exces de Putere" că liderul europarlamentarilor PDL i-a spus că astfel plăteşte consecinţele pentru că discută despre Elena Udrea. Europarlamentarul PNL susţine că a trecut printr-un incident ciudat în Bruxelles, când încerca să ajungă acasă: "Am fost atacată în faţa casei de nişte oameni mascaţi, înarmaţi, care mi-au furat maşina". Maşina a fost găsită mai târziu pe o stradă. Poliţiştii care au returnat-o i-au spus că sechestrarea maşinii a fost o acţiune de intimidare şi nu un jaf. La scurt timp, Ramona Mănescu a fost avertizată de un coleg din Parlamentul European: "Colegul meu Marian Jean Marinescu m-a oprit în Parlament şi mi-a zis că mă leg de cine nu trebuie, că eu minţeam cand spuneam că doamna Udrea face nereguli şi am de suportat consecintele". Marian Jean Marinescu a respins acuzaţiile făcute de Ramona Mănescu, pe care le-a calificat drept invenţii.

Niciun comentariu: