miercuri, 19 decembrie 2012

LIDERUL PNL CRIN ANTONESCU :UDMR SEMNASE UN ACORD DE GUVERNARE CU PSD SI PNL INAINTE DE ALEGERILE DIN 9 DECEMBRIE!


Insistenţele lui Kelemen Hunor cu privire la cooptarea UDMR la guvernare au la bază şi un acord semnat înainte de începutul campaniei cu Victor Ponta si Crin Antonescu. Informaţia a fost dezvăluită marţi seara de liderul PNL la Realitatea Tv, care a mai afirmat că între timp „foarte multe lucruri” s-au schimbat.
“A existat un asemenea acord, care era un angajament de intenţie pentru guvernare în comun, în raport cu care de la momentul semnării şi până la încheierea campaniei electorale foarte multe lucururi nu au decurs în conformitate cu spiritul de acolo şi care din punctul meu de vedere, cel puţin, pentru mine şi pentru PNL însemna dezlegarea de acest angajament”, a declarat Crin Antonescu. Liberalul a mai adăugat că UDMR nu a mai intrat la guvernare pentru că s-a dovedit un partener neserios care a insistat permanent pentru acordarea unor ministere. “Eu si Ponta l-am semnat. Eu ce semnez nu ascund. Apropo de bunele noastre intenţii, nu se putea pentru că UDMR nu a fost un partener corect nici măcar din momentul semnării angajamentului dintre trei oameni. Era vorba de intenţia de a construi împreună o guvernare, pe nişte baze, pe nişte principii. E vorba de un anumit spirit, uitati-vă la declaratia nobilă a lui Ponta de la Targu Jiu. Cum s-a răspuns: la eforturile pe care noi chiar si pe ultimii metri le-am făcut pentru a incerca sa construim, am vorbit de cateva lucruri intre care aritcolul 1 din Consituţie, o minimp intelgere ptuea să existe, dar răspunsul a fost: ‘noi vrem ministere’”, a mai spus Crin Antonescu.

Niciun comentariu: