marți, 4 decembrie 2012

PREMIERUL VICTOR ;PONTA STIE LA CINE S-O GANDIT TRAIAN BASESCU PENTRU FUNCTIA DE PREMIER!


Premierul Victor Ponta a afirmat luni, la Realitatea TV, că ştie la cine s-a gândit preşedintele Băsescu pentru a prelua conducerea Guvernului după alegerile parlamentare, dar a precizat că nici Ioan Rus, Liviu Dragnea sau Călin Popescu Tăriceanu şi nici George Maior, actual director SRI, nu vor accepta o astfel de propunere.
n privinţa lui George Maior, Ponta a susţinut că acesta ar refuza să preia postul de prim-ministru prin faptul că este “de 100 ori mai deştept ca MRU”. Nu cred că Tăriceanus e va duce vreodată la Băsescu să-l pună premier. Eu mâine sunt cu domnul Tăriceanu să inaugurăm un drum început de Tăriceanu şi terminat de Ponta. Premierul a adăugat că USL se află pe un trend ascendent în ceea ce priveşte opţiunea electoratului, pe fondul ieşirilor publice ale preşedintelui Traian Băsescu care provoacă reacţia celor care se simt “umiliţi” de şeful statului, şi a precizat din nou că USL îl va propune pe el, ca unic candidat, pentru postul de prim-ministru. Victor Ponta a declarat printre altele că până la un punct, Băsescu e chiar comic. Singurul dosar pe care mi l-a scos domnul Băsescu este cel cu plagiatul. M-a durut foarte tare, dar nu m-a omorât. Nu cred că Băsescu a vrut să mă afecteze personal, ci politic. S-a întâmplat exact invers. Băsescu o să iasă şi mâine şi poimaine. Eu sper. EU mă bazez că excistă în ultimele zile un trend crescător al USL, şi USL nu a făcut nimic extraordinar. Este doar mobilizarea celor care se simt insultaţi. Dacă domnul Băsescu habar nu are că nu s-a aschibat nimic la CNA. Tu îţi iei informaţiile din presa ta şi nu poţi să întrebi direct. Eu mi-aş fi dorit să se schimbe. E un domn prieten cu Băsescu, care 8 ore pe zi mă înjură. Când aud de domana Narcisa Iorga care luptă pentru independenţă. Domnia sa este obişnuit toată ziua primul ministru să-l sune. Nu l-a sunat niciodată. Când am avut ceva de comunicat i-am scris oficial. M-a invitat tot în scris la Cotroceni, cu tot Guvernul. I-am răspuns tot în scris.

Niciun comentariu: