joi, 20 decembrie 2012

LIDERUL PNL CRIN ANTONESCU NU A FOST DE ACORD CA VICTOR PONTA SA SEMNEZE PACTUL CU TRAIAN BASESCU!


Antonescu: Nu am fost de acord cu semnarea pactului cu Băsescu, i-am spus şi premierului atunci.
Liderul PNL Crin Antonescu, a declarat, miercuri seară, la România TV, că s-a opus semnării acordului dintre premierul Victor Ponta şi preşedintele Traian Băsescu, opinie pe care şi-a exprimat-o inclusiv la întâlnirea de la Cotroceni în cadrul căreia s-a oficializat documentul. Antonescu a catalogat drept "comic" acordul de pace dintre Victor Ponta şi Traian Băsescu şi a declarat că nu a considerat oportună semnarea unui astfel de document. Acesta a subliniat că i-a transmis opinia sa lui Victor Ponta şi înainte, şi după semnarea acordului, dar s-a declarat convins că intenţiile premierului au fost cele mai bune. "Eu am fost şi sunt alături de Victor Ponta în toate demersurile şi eforturile sale pentru ca în România politica să se desfăşoare pe un făgaş normal, de asta am acceptat să-l însoţesc. Că eu cred că nu trebuia un astfel de acord, e altă poveste. Textul este comic, dar nu îi poate angaja decât pe cei doi semnatari. Eu am mers împreună cu Victor Ponta la invitaţia şi insistenţele lui, înţelegând contextul şi intenţiile bune ale premierului. Istoria naşterii ideii nu o cunosc şi sincer nu mă interesează", a spus Antonescu. Crin Antonescu a precizat că nu a citit tot textul acordului, dar consideră că "anumite pasaje sunt penibile". "Victor Ponta a avut intenţii foarte bune şi sunt alături de el în încercarea de a face din acest text o premisă de normalitate. Nu puteam împiedica fizic semnarea textului. Situaţia este cu atât mai penibilă, penibil spre grotesc, prin modul fizic în care domnul Băsescu a făcut-o cunoscută întregii Europe, modul în care alerga cu foile după importanţi demnitari europeni. Eu nu-l condamn pe Victor Ponta că a semnat. Sunt solidar cu el", a arătat Antonescu la România TV. Pactul a fost semnat de Victor Ponta, miercurea trecută, la Cotroceni, în prezenţa lui Crin Antonescu şi a lui Liviu Dragnea. Pactul a fost semnat doar de Ponta, în calitate de premier. Ponta, împins de Bruxelles şi de americani? Premierul Victor Ponta a declarat tot miercuri seară la Antena 3, că el ca om care a votat la referendum nu ar fi semnat un astfel de acord, însă în calitate de premier a fost necesar, pentru stabilitatea ţării.

Niciun comentariu: