vineri, 14 decembrie 2012

LENUTA DI'PLESCOI VREA SEFIA PD-L!


Elena Udrea a vorbit din nou, joi, despre problemele din PDL apărute în urma eşecului de la alegeri, fostul ministru al Turismului comentând şi o eventuală candidatură a sa pentru postul de preşedinte al PDL.
Legat de acest subiect, Elena Udrea a susţinut că, în momentul de faţă, nu ia în calcul o candidatură la şefia partidului, însă a lăsat să se înţeleagă că o eventuală decizie depinde de deciziile care vor fi luate în Colegiul Director al PDL care va avea loc vineri. Întrebată dacă va candida pentru postul de preşedinte al PDL, Udrea a răspuns: ”Categoric, nu. Azi nu, pentru că nici măcar nu ştim ce decizii se vor lua mâine: dacă se face Convenţie, dacă nu se face Convenţie…”. Elena Udrea a precizat că nu va participa la şedinţa de mâine a Colegiului Director, la care se va face analiza rezultatelor partidului de la alegerile parlamentare. “Eu sunt simplu membru al partidului, nu sunt în Colegiul Director“, a spus Udrea la România Tv. Mai mult decât atât, întrebată ce ar face dacă ar fi in locul preşedintelui PDL Vasile Blaga, fostul ministru a lăsat să se înţeleagă că acesta ar trebui să-şi demisia, pentru că aşa ar proceda ea. “Eu sunt mai impulsivă. În vară, atunci când rezultatul de la Bucureşti a fost sub ceea ce am promis, nu am mai aşteptat analiza şi mi-am dat demisia şi nu am mai aşteptat să văd ce fac colegii mei de la organizaţiile de sector. [...] Nu neapărat sunt eu un reper”, a mai susţinut Udrea. Declaraţiile Elenei Udrea de astăzi vin în contextul în care, zilele trecute, aceasta afirma că sunt discuţii în partid ca ea să preia şefia partidului , dar trebuie văzut ce părere au liderii din teritoriu ai formaţiunii. “Este greu să vă spun (…) trebuie văzut ce zic liderii partidului din teritoriu”, a spus atunci Udrea.

Niciun comentariu: