luni, 29 aprilie 2013

ANZOR TARNAEV ,TATAL CELOR DOI TERORISTI CARE AU PROVOCAT ATENTATUL LA BOSTON S-A RETRAS CU SOTIA INTR-UN SAT DIN SUDUL RUSIEI!


Părinţii suspecţilor în atentatul de la maratonul din Boston s-au retras într-un sat din sudul Rusiei pentru a scăpa din lumina reflectoarelor şi şi-au abandonat pentru moment planurile de a călători în Statele Unite, a declarat pentru Reuters Anzor Ţarnaev, tatăl celor doi tineri. Acesta a afirmat că nu crede că-i va fi permis să-l viziteze pe fiul său în viaţă, Djohar, care a fost arestat şi inculpat în legătură cu exploziile din 15 aprilie de la linia de sosire a maratonului din Boston, care au ucis trei persoane şi au rănit alte 264. 'Din păcate, nu îmi pot ajuta copilul în niciun fel. Păstrez legătura cu avocaţii lui Djohar şi ai mei. Ei mi-au transmis că mă vor anunţa (ce să fac)', a declarat Anzor Ţarnaev, într-un interviu din satul unde s-a mutat, în Caucazul de Nord, împreună cu mama suspecţilor. 'Nu mă întorc în SUA. Deocamdată stau aici. Sunt bolnav', a declarat acesta. Ţarnaev anunţase joi că intenţionează să călătorească în SUA pentru a-l vedea pe Djohar şi pentru a-l înmormânta pe fiul său mai mare, Tamerlan, care a fost ucis de poliţie într-un schimb de focuri, la patru zile după atentat.

Niciun comentariu: