luni, 28 mai 2012

LENUTA DI'PLESCOI LA ANANGHIE.II RASPUNDE LUI EDUARD HELLVIG!


Udrea îi aminteşte lui Eduard Hellvig că, în perioada 27 aprilie-5 mai, în care MDRT ar fi efectuat plăţi şi ar fi încheiat contracte de peste 100 de milioane de euro, ea nu mai era ministru aşa că suspiciunile actualului ministru al Dezvoltării şi Turismului sunt nejustificate.
Vicepreşedintele PDL îi recomandă lui Hellvig să ia la cercetat contractele din vremea lui Tăriceanu, care s-au încheiat fără criterii clare de alocare a fondurilor, criteriile fiind introduse abia în perioada în care ea s-a aflat la conducerea ministerului. "Una este ce spune un ministru în campanie electorală şi alta să vorbim despre Parchet sau altceva. El acum taie panglici la obiective care au fost începute în timpul mandatului meu", a declarat Udrea. Vicepreşedintele PDL susţine că afirmaţiile lui Hellvig au doar motivaţie electorală, în perspectiva alegerilor din 10 iunie. "Eu iau aceste afirmaţii ca declaraţii de campanie electorală, deoarece USL se află acum într-o campanie de imagine. Îi doresc domnului ministru să aibă măcar 10% din rezultatele pe care le-am avut eu şi mă aştept ca, după verificările pe care le-a cerut, să-mi mulţumească public pentru activitatea depusă", a mai spus Udrea.

Niciun comentariu: