miercuri, 18 aprilie 2012

LIDERUL PSD VICTOR PONTA DESPRE SCHIMBAREA LUI BLEJNAR!

Liderul PSD despre schimbările de la ANAF:
"Probabil că s-a dorit ca Blejnar să nu fie arestat din biroul de director ANAF"

 

Preşedintele PSD, Victor Ponta, declarat marţi seară la Antena 3 ă că fostul şef al ANAF ar trebui să răspundă în faţa instanţei şi să "spună ce a făcut cu milioanele" şi unde s-au dus "banii pe care i-a colectat".
"Probabil că s-a dorit ca la momentul arestării să nu-l aresteze din biroul de director ANAF. S-a mutat într-un birou mai mic. Tot ceea ce am spus nu doar eu, dumneavoastră, presa s-a confirmat. El nu era doar şeful mafiei PDL-iste de evaziune fiscală, contrabandă, ci şi instrumentul prin care oponenţii politici erau intimidaţi. Ungureanu are întotdeauna un curaj mic. Dacă s-a săturat de Blejnar trebuie să îl dea afară. Domnul Blejnar trebuie să răspundă în faţa instanţei, să spună ce a făcut cu milioanele. Blejnar trebuie să răspundă în faţa legii şi să spună unde a dus banii pe care i-a colectat în această perioadă, pentru că i-a dus la PDL, la persoane importante din PDL. Domnul Blejnar nu a fost de capul lui, i-a cerut-o Băsescu, i-au cerut-o ceilalţi", a spus Ponta la Antena 3.
În opinia sa, ANAF ar trebui să devină o structură depolitizată, întrucât, spune liderul PSD, toţi şefii acestui organism sunt membri PDL sau UDMR iar sistemul este unul "profund cariat".
"Toţi şefii ANAF din teritoriu sunt membri PDL sau UDMR. Au fost propuşi de partid şi au obligaţia să strângă bani pentru partid. ANAF trebuie să fie o instituţie profund depolitizată. Blejnar se lăuda că a dat mai multe amenzi ca să îşi păstreze funcţia. Dacă Ungureanu vrea cu adevărat să facă un lucru bun cu România, trebuie să înţeleagă că ANAF trebuie depolitizat", a afirmat liderul social-democrat.
Ponta a susţinut că fostul şef al ANAF i-a făcut "bine" când i-a făcut "plângere la ANAF, ANI şi DNA", deoarece aceste instituţii i-au dat "un certificat de bună purtare".
"Blejnar mi-a făcut un bine când mi-a făcut o plângere la ANAF, ANI şi DNA. După părerea mea, Blejnar a fost un prost făcând acuzaţii la adresa mea, din punct de vedere şi intelectual. Aceste instituţii m-au cercetat şi mi-au dat certificatul de bună purtare", a mai declarat Victor Ponta.

Niciun comentariu: